Tokmannin vaatekoot muuttuneet
Nehän on kai suurentuneet? Hävettää ostaa sieltä nykyisin vaatteita kun kokolapussa komeilee xl.
Kommentit (8)
Ne S-kootkin siellä on ihan valtavia.. mulle melkeen 100-kiloselle 170-senttiselle meni hyvin S-koko..
Mä en edes kehtaisi katsella jotain Tokmannin vaaterekkejä, ettei kukaan luulisi että aikomus olisi ostaa moisia rättejä.
Minusta hyvä asia. Ennen olin koko xxl ja nyt L. Cool!
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes kehtaisi katsella jotain Tokmannin vaaterekkejä, ettei kukaan luulisi että aikomus olisi ostaa moisia rättejä.
Kyllähän siellä shaibaakin myydään, mutta hinta-laatusuhteeltaan useimmat vaatteet ovat varsin kilpailukykyisiä jonkun HenkkaMaukan rääsyjen kanssa. Itse olen ostanut aikanaan yhtä napillista perusneuletakkia siellä kolmessa eri värissä, 100 % puuvillaa eivätkä ole vuosienkaan käytön jälkeen nyppyyntyneet, kulahtaneet tai haalistuneet, hintaa oli muistaakseni n. 25 e / kpl. Sillä ei saa HenkkaMaukalta kuin hiostavan ja nyppyisen läpikuultavan polyesterirääsyn.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä asia. Ennen olin koko xxl ja nyt L. Cool!
Ihmisten varsinkin naisten kehonkuva vääristyy kun ovat isoa kokoa mutta silti vaatekoko on muka pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Ne S-kootkin siellä on ihan valtavia.. mulle melkeen 100-kiloselle 170-senttiselle meni hyvin S-koko..
No ei voi olla noin. Itse olen 160/85 eikä men tokmannin s koko päälle ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Edullisia ja hyviä vaatteita.No,alusvaatteita en osta muutakun sukkia enkä kenkiä paitsi kesä sandaaleja mutta muuten melkein kaikki vaatteet sieltä.
No älä osta