Tiedätkö googlettamatta kuka on Zaphod Beeblebrox
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta en oo lukenut kirjaa (kirjoja?), nähnyt vain elokuvan.
Lue hyvänen aika se kirja, olin niin tosi pettynyt kun näin leffan. Kirja on ihan mielettömästi parempi!
Olen lukenut kirjan, enkä tiennyt (muistanut). Ei ees kolkuttanut mitään kelloja...
Olen lukenut viisiosaisen trilogian. Omistan kuunnelman ja olen katsonut elokuvan.
Tarinahan on alunperin kirjoitettu kuunnelmaksi ja vasta myöhemmin kirjaksi.
Tiesittekö että Stephan Fry oli Douglas Adamsin kaveri.
Jaa, että minäkö muka nörtti fani.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut viisiosaisen trilogian. Omistan kuunnelman ja olen katsonut elokuvan.
Tiesittekö että Stephan Fry oli Douglas Adamsin kaveri.Jaa, että minäkö muka nörtti fani.
Viisiosainen trilogia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Stephan Fry oli Douglas Adamsin kaveri.Jaa, että minäkö muka nörtti fani.
Viisiosainen trilogia?
Se on niinku vitsi.
Tiedän. Yritin lukea kirjan, en jaksanut. Ei ollut niin hyvä kuin kuvitella voisi fanien kehun perusteella. Leffa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Yritin lukea kirjan, en jaksanut. Ei ollut niin hyvä kuin kuvitella voisi fanien kehun perusteella. Leffa on hyvä.
Voin suositella urpovaloja jatkuvasti pidettynä jos voit pitää sitä elokuvaa hyvänä. Kirjoihin verrattuna aivan onneton tekele se leffa.
Sivuhahmosta sateen jumala tuli mieleen edesmennyt enoni. Oli ainakin sateen jumalan serkku. Sitäkin todistetusti sateet jonkin verran seurasi.
Alkuperäinen kysymys tiedänkö lunttaamatta? No suunnilleen yhtä hyvin kuin oman nimeni.
Tiedän. Tämän ketjun lukeminen kertoi vastauksen. Ei tarvinut googlettaa.
En tiennyt. Ketjun perusteella joku hahmo Linnunradan käsikirjasta liftareille. Olen kyllä ko. kirjan lukenut, mutta oli niin surkea teos, ettei jäänyt mieleen juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisiosainen trilogia?
Tässä vähän kettuillaan Asimovon Säätiötrilogian neljänelle osalle.
Sama nörtti fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin suositella urpovaloja jatkuvasti pidettynä jos voit pitää sitä elokuvaa hyvänä. Kirjoihin verrattuna aivan onneton tekele se leffa.
Sivuhahmosta sateen jumala tuli mieleen edesmennyt enoni. Oli ainakin sateen jumalan serkku. Sitäkin todistetusti sateet jonkin verran seurasi.
Alkuperäinen kysymys tiedänkö lunttaamatta? No suunnilleen yhtä hyvin kuin oman nimeni.
Kirjoihin verrattuna elokuvassa oli sopivasti. Kirjoissa oli liikaa. Pidän kyllä Adamsin huumorintajusta, mutta ei hän kovinkaan hyvä kirjailija ollut.
Muistaakseni joku hahmo Linnunradan käsikirjasta liftareille?