Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Raakel Lignell nykyään hoikka, lihava vai jotain siltä väliltä?

Vierailija
18.09.2018 |

Raakel Lignellhän laihtui joitain vuosia sitten tosi paljon ja oli hoikka. Myöhemmin kuulin hänen sairastuneen ja lopettaneen treenaamisen sekä lihoneen jonkin verran. Yritin googlailla ykyisiä kuvia mutten tiedä mitkä ovat nykyisiä ja mitkä mahd. entisiä. Tietääkö joku nykytilannetta? En itse ole lihava mutta haluan kartoittaa miten hyvin laihdutustulokset tuppaavat pysyä kun reilusti ylipainoinen kaverini perustelee negatiivisilla tarinolla sitä ettei kannata laihduttaa isoja määriä. Mikko Kivinenhän laihtui vuosia sitten mutta lihoi takaisin. Kaverini sanoi kuulleensa että Raakelille kävi samoin?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdissa kunnossa se on taas. 

Vierailija
2/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutama prosentti paljon laihduttaneista pystyy pitämään itsensä hoikkaana. Rakel ei kuulu heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt Raakelia hoikkana.

Pullukasta todella ylipainoiseen olen.

Vierailija
4/78 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel laihdutti n 50kg ainakin vuosia sitten. Kun viimeksi näkyi oli lihonut takaisin n 30-40 kg. Se siitä Raksun kuntokrempasta vai mikä sen kirjan nimi olikaan ?

Vierailija
5/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiselleen on lihonut, vaikka kirjankin oikein kirjoitti meille muille opiksi... :D Nyt kun on kilot tulleet takaisin, yrittää kerätä sympatioita kertomalla uudessa kirjassa yksipuolisen "totuuden" nuoruuden miesystävästään. Mitä tarkoitusta tuo kirja palvelee? Omalle lapselleen varmasti ainakin aiheuttaa harmia ja vahinkoa.

Suomi on naisille Euroopan toiseksi turvattomin maa:

(IL/2018) Laajan EU-tutkimuksen (2016) mukaan suomalaisista naisista lähes puolet (47%) kertoi kokeneensa fyysistä väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen. Tutkimuksen mukaan 30 prosenttia Suomessa tapahtuvista väkivaltarikoksista oli nykyisen tai entisen kumppanin tekemiä.

Mykkänen nostaa esiin myös sen, että Suomessa perheväkivaltatilastoissa on isoja eroja eri maakuntien välillä.

- Esimerkiksi kun taustakyselyissä on tiedusteltu, että kuinka moni on kokenut perheväkivaltaa, niin Keski-Pohjanmaalta on tullut kolminkertaiset luvut Uuteenmaahan verrattuna.

Keski-Pohjanmaan ohella myös Keski-Suomi, Pohjois-Savo, Pirkanmaa ja Lappi olivat perheväkivaltatilastoissa maakuntien kärjessä vuonna 2016.

Vierailija
6/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen Flinkkilän haastateltavana telkkarissa. Mulla ei ole ollut mitään mielipidettä hänestä aiemmin, ei ole kiinnostanut mitenkään. Eilisiä juttuja kuunnellessa hämmästelin, että miten aikuinen ihminen, ei mikään parikymppinen, menee toistuvasti mukaan juttuihin, jonka idea alusta asti selvä ja sitten valittaa, kuinka se juttu oli niin haitallinen. Väistämättä tulee ajatus, että ensin haluaa mukaan siihen juttuun julkisuuden vuoksi ja sen jälkeen lisää julkisuutta valittamalla siitä.

Vierailija
7/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopiva on nykyään. Antaa Raakelin olla juuri sellainen kuin haluaa; entä sitten jos kilot tulivatkin takaisin? Toki ylipaino ei ole terveellistä, mutta jokainen vastaa itse elintavoistaan. Karmeaa on, että naista arvioidaan aina sen mukaan, minkä näköinen tai painoinen hän on. Tsemppiä paljon Raakelille.

Vierailija
8/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain muutama prosentti paljon laihduttaneista pystyy pitämään itsensä hoikkaana. Rakel ei kuulu heihin.

Eikähän tuo nyt varsinaisesti hoikka ollutkaan vaan pikkuisen pulska edelleen vaikka laihtuikin hurjasti lyhyessä ajassa. Ja ihan nykykynnosta en tiedä mutta reilu vuosi sitten oli ainakin melkoisen muhkeassa kunnossa, oikeastaan ennallaan kuin ennen laihdutusta.

Vierailija
9/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel Lignell näyttää herättävän negatiivisia tuntemuksia, oli minkä kokoinen tahansa. Mikä hänessä niin hirveästi ärsyttää? En tunne häntä, mutta on outoa miten jotkut ihmiset saavat aina sen pienen koulukiusaaja heräämään.

Vierailija
10/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli eilen Flinkkilän haastateltavana telkkarissa. Mulla ei ole ollut mitään mielipidettä hänestä aiemmin, ei ole kiinnostanut mitenkään. Eilisiä juttuja kuunnellessa hämmästelin, että miten aikuinen ihminen, ei mikään parikymppinen, menee toistuvasti mukaan juttuihin, jonka idea alusta asti selvä ja sitten valittaa, kuinka se juttu oli niin haitallinen. Väistämättä tulee ajatus, että ensin haluaa mukaan siihen juttuun julkisuuden vuoksi ja sen jälkeen lisää julkisuutta valittamalla siitä.

Sama olo tuli minulle, näin uusinnan aamulla. Järjen käyttö on sallittu, ehkä suositeltavaakin. Ja itsekin jäin miettimään mitä hänen esikoisensa pitää näistä viimeisistä ulostuloista.

Vierailija
11/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakel Lignell näyttää herättävän negatiivisia tuntemuksia, oli minkä kokoinen tahansa. Mikä hänessä niin hirveästi ärsyttää? En tunne häntä, mutta on outoa miten jotkut ihmiset saavat aina sen pienen koulukiusaaja heräämään.

Tykkää julkisuudesta. Mitä hän on oikeasti tehnyt, mistä pitäisi tuntea? Näyttelijän vaimo, ex-kotiäiti (lapset jo maailmalla), osaa soittaa viulua?

Vierailija
12/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro ystävällesi, että laihdutus, joka perustuu pääasiassa paljoon liikuntaan, ei useimmiten toimi. Sitten kun tulee jokin elämäntilanteeseen tai terveyteen liittyvä este liikkumiseen, homma menee puihin. Jos ihminen ei ole koskaan oikeasti nauttinut urheilusta, vain hyvin pienestä prosentista sellaisia tulee niitä superfitnessäitejä, jotka hurahtavat siihen liikuntaan loppuiäksi. Hidas, pieniin ruokavalion ja ruokamäärien muutokseen perustuva laihdutus on varmin tie pysyvään muutokseen. Olisihan se kiva, jos paino putoaisi nopeasti silminnähtävän määrän, mutta lopputulos olisi kuitenkin tärkein tuossa. Minä olen lihonut viimeiset 10 vuotta 1-1,5 kg vuosivauhtia. Tänä vuonna olen laihtunut 3 kg pienillä ruokavalion muutoksilla ja niillä koitan jatkaa. -3 kg on minusta huimasti paremmin, kuin +1 kg, enkä ole edes paljoa muuttanut ruokailutapojani, vähän terveellisempään suuntaan vain :)

Vierailija
13/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa millä laihdutti oli niin maaninen että oli ennustettavissa etteivät kilot pysy poissa, kävi jopa 6h päivässä ryhmäliikuntatunneilla. Ei kukaan pysty sellaista pitämään yllä eikä ole mitään järkeäkään. Selkeästi siis ei kuitenkaan sisäistänyt terveellisen ja kohtuullusen syömisen mallia, kyllä ne kilot olisivat pysyneet poissa ilman hurjaa liikuntaakin jos ruokavalio olisi ollut kunnossa. Kritisoi lähinnä sen Raksun rempan tuotteistamista, kukin saa olla minkä kokoinen,minua ei kutita onko 30 kg kevyempi vai painavampi.

Vierailija
14/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä...?

Vierailija
15/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin, esikoisen isästä kumminkin puhutaan? 

Ja siitä hoikkuudesta, Raakel oli kyllä tosi Hoikka kun paino oli alimmillaan. Kuvia löytyy varmaan netistä. Ei ollut hänelle ominainen paino, vaikea ylläpitää.

Vierailija
16/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakel on mielestäni ollut aina kaunis, minkä tahansa kokoisena. Toivon hänelle kaikkea hyvää

Vierailija
17/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ärsytä yhtään. Hän olisi varmaan mukava ystävänä. Julkisuutta hän on saanut varmaan pääosin miehensä takia, mutta ei ole minusta mikään tyrkky, aika harvakseltaan on ollut julkisuudessa ellei ole jotain erityistä tapahtunut. Sehän on ihan normaali käytäntö, että promotaan tulevia kirjojaan/levyjään/elokuviaan ym.

Vierailija
18/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut -60 kg ja edelleen kilot ovat poissa, vaikka siitä on yli 10 vuotta aikaa. Kun muuttaa elämäntavat, ja tekee uusista elämäntavoista järkeviä ja helppoja, niin onnistuu. Ei juttadieeteillä kukaan laihdu pysyvästi.

Vierailija
19/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on addiktio-ihminen.

Kun yksi addikstio poistuu, se vaihtuu toiseen.

Nuorena treenasi viulunsoittoa hulluuteen saakka, kunnes ajautui suhteeseen, jossa "rakasti" ylenpalttisesti. Sitten tuli lohtusyöminen. Kun lohtusyöminen loppui, se vaihtui addiktiomaiseen liikuntaan. Hänhän saattoi vetää 8 ryhmäliikuntatuntia putkeen ja mennä vielä sen päälle lenkille.

Ymmärsin haastatteluista, että siinä aikaisemmassa elämässä myös viinin lipittely kuului elämään, sitten tuli superterveellisyys, ortoreksia.

Tunnistan hänessä itseäni, valitettavasti.

Minusta hän oli ohjelmassa kaunis ja vaikutti löytäneen jonkinlaisen tasapainon elämäänsä.

En tiedä miksi hän on täällä niin vihattu. Itseänikin kyllä "Raksun remppa" -vaihe joten ärsytti, mutta en minä häntä mitekään inhonnut, pikemminkin kunnioitin, kun pystyi kanavoimaan addiktionsa niinkin hyvään asiaan.

Vierailija
20/78 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sairaalloisen lihava ja olisi tehnyt itselleen ja lukijoille palveluksen, jos olisi keskittynyt omassa kirjallisessa tuotannossaan johonkin muuhun kuin painonhallintaan. Ei nimittäin ole kirjojensa paras mannekiini.

Se täytyy kuitenkin sanoa, että naamahan hänellä on nätti painosta riippumatta. Hän on niitä onnekkaita, joilla läski ei kerry poskiin.