Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppakamarilla ei tiedetä yhtäkään epäreilua yrittäjää. Autetaanko kertomalla omia tarinoitamme työelämästä?

Vierailija
18.09.2018 |

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/259140-sakn-raju-kampanja-tyrmistyttaa…

Olin töissä pienessä kaupassa, jossa varastointi aiheutti jatkuvia vaaratilanteita. Hyllyä ja laatikkoa meinasi tulla niskaan. Kun otin asian esiin, niin minulle sanottiin että "jos ajattelet noin niin tämä työ ei varmaan sovi sinulle". Ei puhettakaan että olisi lisätty turvaallisuutta.

En ihan ymmärrä miksi yrittäjistä yritetään maalata kuvaa jonain laupiaina samarialaisina, jumalista seuraavina jotka eivät missään nimessä kohtele ketään epäreilusti tai huonosti. Ja samaiset ihmiset sitten, jos yrittäjille yritetään ehdottaa jotain sosiaalista vastuuta, sanovat "yritysten tehtävä ei ole muu kuin tuottaa liikevoittoa, ihan naurettava ehdotus!"

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Onpas surullista tällainen valehtelu SAK:lta”, tviittaa Keskuskauppakamarin kokoomustaustainen toimitusjohtaja Juho Romakkaniemi.

Romakkaniemi on myös jakanut muiden ihmetteleviä kommentteja kampanjasta.

”Tää tekee mut surulliseksi. Mä en tiedä yhtäkään yrittäjää, joka käyttäytyisi noin. Ihan hirvittävää vastakkainasettelun kylvämistä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi