Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen ajattelin jos tulisin raskaaksi niin "tottakai vaan keskeyttäisin!". Mutta enää en pystyisikään siihen.

Vierailija
17.09.2018 |

Olen lukenut ihan tarkkaan mustaa valkoisella miten abortti tehdään ja enää en pystyisikään moiseen todellakaan. Siis en ole lainkaan aborttivastainen ihminen ja tottakai jokainen tekee oman valintansa, mutta MINÄ en kykenisi siihen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eipähän tarvi miettiä mitä tekis jos alkais yllätysraskaus 😂

Vierailija
2/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös näin nuorempana. Sitten kun ehkäisystä huolimatta tulin kuitenkin raskaaksi, niin mietin pitkään pitäväni lapsen. Luin paljon abortista ja puhuin terveydenhoitajan kanssa. Se tuntui ja olikin kamalaa, mutta koin sen silti paremmaksi vaihtoehdoksi kuin tulla vastentahtoisesti äidiksi elämäntilanteessa, jossa tukiverkkoja on vähän ja olosuhteet todella haasteelliset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi lasta ja sterilisaatio.

Jos raskaaksi tulisin, niin en hetkeäkään epäröisi ettenkö aborttia tekisi.

En vain halua enää lapsia. Kaksi lastani, jotka minulla nyt on, ovat toivottuja ja uskomattoman rakastettuja.

Monen syyn summa (oma jaksaminen, ikä, tunteet, maalaisjärki, raha jne jne.) on, että päätös on tämä.

Vierailija
4/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin tehneiden itsemurhaluvu ovat t kuusinkertaiset muihin naisiin verraten. Mielenterveysongelmat paljon yleisempiä myös.  Abortoitu ihminen ei ole solupallo vaan miniatyyrin kokoinen vauva jolla sydän ja sormet ym. On julmaa pakottaa kätilöitä , lääkäreitä ja gynegologeja pyövelin hommiin.Abortin sijaan kannattaa synn yttää ja antaa adoptioon,pitää vauva, säästää vauvantekopuuhat avioliittoon  ajatuksella että jos vauva ehkäisystä huolimatta tulee, niin saa tulla. Tai elää selibaatissa! Abortin tehnyt tuntee murhanneensa ja syyllisyys kalvaa lopun elämää, Tai sitten on tosi paatunut jos ei todella tunnu missään. Aborttivideossa näkyi miten vauva yritti väistellä pihtejä tms tappovälineitä. Video järkytti kätilöopistolla opiskellutta ystävääni.

Vierailija
5/5 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä. Kaksi lasta ja lapsiluku täynnä. Tänä vuonna täytän 35 v. Kierukka käytössä ja vasektomia harkinnassa. Periaatteessa en ole aborttia vastaan. Joku 7-8 vk vanha alkio/sikiö ei minusta ole vielä vauva.

Siltikään en tiedä pystyisinkö aborttiin, jos nyt raskautuisin. Tuntuisiko että se on jo joku, jonkun tietyn ihmisen alku. Rakastaisinko sitä kuten rakastan kahta olevaa lastani? Entä jos en rakastaisi? Jos en jaksaisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi