Miten suomalaista miestä lähestytään?
Olen syntynyt Ruotsissa, mutta asunut Suomessa nyt 4 vuotta. Siitä syystä en ole vielä perillä miten suomalaiset lähestyvät. Tahtoisin lähestyä yhtä kivaa miestä. Miten pitäisi toimia?
Kommentit (14)
Ei kannata, lähtevät joko karkuun tai suostuvat kaikkeen vasten tahtoaan ja muista naisista haaveillen katkeroituvat ja syyttävät tästä kaikesta (omasta selkärangattomuudestaan) sinua.
Varovasti aidan takaa hevosen selästä halko kourassa puhutellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, lähtevät joko karkuun tai suostuvat kaikkeen vasten tahtoaan ja muista naisista haaveillen katkeroituvat ja syyttävät tästä kaikesta (omasta selkärangattomuudestaan) sinua.
Näytät itse vähän katkeralta.
Ootko tosissas? Suomalaiset miehet on rumia, ujoja luusereita. Miksi ihmeessä suoa kiinnostais ne? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät itse vähän katkeralta.
Näet minut? Ja vaikka olisinkin niin eihän se sanomaani kumoaisi.
HK:n sinistä kainaloon, kossu toiseen ;)
Mitä fiksummin, sivistyneemmin ja ystävällisemmin, eli sinänsä ihan tavallisesti, niin sitä paremman vaikutelman teet. Suomalaiset miehet ovat kanssa tuollaisia. Fiksuja ja sivistyneitä sekä ystävällisiä.
Huhhuh ihmisille jotka luulee ruotsalaisen naisen oikeasti kiinnostuvan suomalaisesta miehestä!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät lähesty.
Tai sitten ne ketkä lähestyy ei ole niitä joiden toivot lähestyvän.
Menet baariin ja mies kysyy saako pimppaa. Siihen vastaat saako vai ei.
Lähestyt kaikkia viestintäkanavia pitkin ja kerrot, että aikamme maapallolla on päättymässä ja että haluaisit kokea ainutkertaisen rakkauden sitä ennen. Ja että sopisiko heti vaiko vasta huomenna.
Tarraat muniin kiinni ja sanot, lähetääks panee?
4 kuukautta*