Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Olinpas taas tyhmä!!!” Milloin viimeksi sinulle on tullut oikein tyhmä olo? Minulle tuli juuri äsken.

Vierailija
17.09.2018 |

Makoilin sängyllä ja vilkaisin sängyn alle ja kauhistuin miten paljon sinne on taas kerääntynyt pölyä. En jaksanut ottaa imuria esiin ja rikkalapion ja harjan kanssa lakaiseminen tuntui kauhean työläältä kun pöly pölisee entistä enemmän.

Niinpä ajattelin että pyyhkäistäänpä laattamopilla, siis sellaisella mikrokuitumopilla. Kun mulla oli se kädessä, rupesin huomaamaan siellä sun täällä hiekkaa, roskia, pikkukiviä. Ajattelin, että pyyhkäistäänpä nekin samantien mopilla pois.

Ei vitsi, miten helppoa sillä mopilla oli pyyhkäistä koko kämpän lattiat puhtaaksi, meni varmaan joku 5 minuuttia vaan.

Aina oon taistellu joko imurin tai rikkalapion kanssa ja nyt kyllä tuli todella tyhmä olo etten oo täkäkään aikaisemmin keksinyt.

Nyt kyllä tulee useemmin siivottua lattioita kun eihän se mikään aikaa vievä ja vaikea homma olekaan. ”Olinpas taas tyhmä!” 🤦‍♀️

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
2/3 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap. Ainakin tyhmyys palkittiin.

Äsken lääkärissä, en saanut taaskaan mitään diagnoosia vaivoihini, minusta tuntuu että en vain saa kaikkia vaivojani tutkituttavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nettikaupasta ihanan vyön, vaikka tiesin että se on itselleni liian iso ja joudun siis sitä lyhentämään. No, iloisesti mittailin sitten vanhasta vyöstä mitat ja leikkasin uuden vyön sopivasta kohdasta poikki - ja juuri silloin tajusin, että niin tämä vyöhän tosiaan kiertyykin vyötärölle kaksin kerroin. Olin siis leikannut uuden hienon vyön kahtia ja aivan väärästä kohtaa... Ei kun vaan ompelukone laulamaan ja vyötä pelastamaan. Onnistui jokseenkin.

Samassa operaatiossa laitoin myös kaksi kertaa vyön soljen kiinni väärinpäin, osoittamaan mahan/vyötärön puolelle. Taisi olla aivot jotenkin erityisen pehmeänä tuona päivänä. :)