Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen koulukiusaaja otti yhteyttä

Vierailija
17.09.2018 |

Joo on vähän suoraansanottuna hämmentynyt olo. Eli minun vanha koulukiusaaja joka aikoinaan kiusasi mua ala-asteen ekaluokalta lukioon asti (kukaan ei puuttunut ja opettajat eivät uskoneet yms) kiusaaminen oli tosi raakaa (pahaa nälvimistä, nimittelyä, uhkaamista ym) ja siihen aikaan olin ylipainoinen (ollut lapsesta asti) ja aika ujo myös. Tosiaan tää mun koulukiusaaja otti muhun eilen yhteyttä facebookin kautta ja kyseli kuulumisia ym ja olihan se vähän outoa ja siinä ajattelin itsekseni että jos hän on esim miettinyt aiempaa käytöstään ja tekemistään ym, mutta siinä vaiheessa kun vastasin että hyvää kuuluu, niin hän totesi että "Kuulin et oot nykyään lääkäri. Mä oon työtön niin voisiks lainata mulle rahaa ja lähteä mun kanssa ulos kun et oo läskikään enää ku joku sano et oot laihtunu ja voitais jotain hommaillakki"
Ja en tosiaankaan tiedä että mitä mun pitäisi ajatella??? Oon niin älyttömän hämmästynyt vieläkin, tosin silloin kun tuon viestin sain niin hämmästyin niin että kahvikuppi tippui lattialle kun luin tuon suluissa olevan kohdan. En vastannut hänelle mitään, vielä. Ajattelin että jollain lailla voisin häntä näpäyttää, mutta en vielä tiedä että miten.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
2/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni heräisi tätä ihmistä kohtaan lähinnä sääli. Selvästi ei ihan kauheasti ns. polla säteile tyypillä, on melkoisen yksinkertainen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi edes hyväksynyt viestipyyntöä.

Vierailija
4/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti lääkäri niin ehdota, että varaat hänelle vastaanottoajan. Oikeasti, älä reagoi tyyppiin mitenkään.

Vierailija
5/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
6/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran k**sipää, aina k**sipää. Älä vastaa mitään ja blokkaa koko tyyppi. Noi koulukiusaajat ovat jääneet henkiseltä kehitykseltään sinne teini-ikäisen tasolle. Ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa.

Mä sain myös ikävän yhteydenoton entiseltä koulukiusaajalta. Kiusaaminen jatkui viestissä, vaikka kouluajoista on 30 vuotta.

Vierailija
7/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettet halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.

Ja sen jälkeen estät sen tyypin.

Vierailija
8/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, voi ei. Itse kyllä vastaisin vain: HAhahahahahhahhaa. En. Ei kiinnosta, hyvää loppuelämää.

Vierailija
9/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite antaisin tyypin olla. Se kiusaaja (olkoon vaikka entinen koulukiusaaja) mut toi tyyppi vaikuttaa älykääpiöltä, niin siis ne ai ansaitse sun aikaa. Annat vaan sen idiootin olla

Vierailija
10/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa tulee mieleen:

1. Kiusaajaa ärsyttää, että sinulla menee hyvin. Hän on yhä ilkeä, ja ajattelee tällaisella heitolla sinun pahoittavan mielesi, että sinulle tulevat vanhat ajat mieleen.

2. Kiusaaja on tyhmä kuin saapas, ehkä jopa vähän vajaa. Hän saattaa ajatella, ettei sinulla ole ystäviä ja että voisi hyötyä sinusta.

Molemmissa tapauksissa ratkaisu on hiljaisuus. Älä vastaa. Blokkaa hänet eli estä häntä näkemästä profiiliasi facessa ja muissa somekanavissa.

Sen jälkeen unohda koko tapaus, ja jatka kohti tulevaisuutta iloisesti vihellellen.

Vierailija
11/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehoittaisin unohtamaan tyypin. Omalle kohdalle kävi aikoinaan hassusti työskennellessäni ravitsemusterapeuttina ja mulla oli liikkuva työpaikka minkä vuoksi olin milloin missäkin terveyskeskuksessa ym ja sattumoisin mulle tuli asiakas ja mietin siinä että sama nimi kuin vanhalla koulukiusaajalla. Mua oli kanssa kiusattu paljon koulussa (pääasiassa painon vuoksi koska olin ylipainoinen ja painoin esim 13-vuotiaana 100 kiloa) menin lukioon muualle ja siinä laihduin kun päätin että haluan laihduttaa ja laihduttaessani tajusin mitä haluan isona tehdä eli ravitsemusterapeutti minusta sitten tuli.

Tosiaan ihmettelin jo kun mulle oli tullut ajanvaraus kyseiseltä ihmiseltä ja mietin että sama nimi kuin vanhalla koulukiusaajalla. No kun tämä henkilö tuli vastaanotolle, tajusin että tämä on juuri se ihminen joka minua kiusasi. Mua ei mitenkään siinä ärsyttänyt hän, enkä kantanut kaunaa häntä kohtaan. Lähinnä mua säälitti ja koin että ei ole elämä hällä mennyt hyvin.

Vierailija
12/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

satu

Vierailija
13/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita:

Ime paskaa, kiusaaja-luuseri. Hyvää loppuelämää köyhänä p-reikänä. Nauti siitä!

Vierailija
14/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut täällä aiemminkin.

Vierailija
15/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin näpäytys koulukiusaajille on oma menestyminen. Monesti kiusaajat eivät ole elämässään kovinkaan menestyneitä. Ei ainakaan omat kiusaajat. 

Vierailija
16/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa tulee mieleen:

1. Kiusaajaa ärsyttää, että sinulla menee hyvin. Hän on yhä ilkeä, ja ajattelee tällaisella heitolla sinun pahoittavan mielesi, että sinulle tulevat vanhat ajat mieleen.

2. Kiusaaja on tyhmä kuin saapas, ehkä jopa vähän vajaa. Hän saattaa ajatella, ettei sinulla ole ystäviä ja että voisi hyötyä sinusta.

Molemmissa tapauksissa ratkaisu on hiljaisuus. Älä vastaa. Blokkaa hänet eli estä häntä näkemästä profiiliasi facessa ja muissa somekanavissa.

Sen jälkeen unohda koko tapaus, ja jatka kohti tulevaisuutta iloisesti vihellellen.

Ja ei tullut mieleen, että aloitus oli huono PROVO?😏

Vierailija
17/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kehoittaisin unohtamaan tyypin. Omalle kohdalle kävi aikoinaan hassusti työskennellessäni ravitsemusterapeuttina ja mulla oli liikkuva työpaikka minkä vuoksi olin milloin missäkin terveyskeskuksessa ym ja sattumoisin mulle tuli asiakas ja mietin siinä että sama nimi kuin vanhalla koulukiusaajalla. Mua oli kanssa kiusattu paljon koulussa (pääasiassa painon vuoksi koska olin ylipainoinen ja painoin esim 13-vuotiaana 100 kiloa) menin lukioon muualle ja siinä laihduin kun päätin että haluan laihduttaa ja laihduttaessani tajusin mitä haluan isona tehdä eli ravitsemusterapeutti minusta sitten tuli.

Tosiaan ihmettelin jo kun mulle oli tullut ajanvaraus kyseiseltä ihmiseltä ja mietin että sama nimi kuin vanhalla koulukiusaajalla. No kun tämä henkilö tuli vastaanotolle, tajusin että tämä on juuri se ihminen joka minua kiusasi. Mua ei mitenkään siinä ärsyttänyt hän, enkä kantanut kaunaa häntä kohtaan. Lähinnä mua säälitti ja koin että ei ole elämä hällä mennyt hyvin.

Mä olen hoitanut entisen kiusaajani lapsia, kun työskentelin päiväkodissa. Jotenkin nautin, kun näin miten vaivaantunut hän oli tuodessaan ja hakiessaan lastaan, jos mä olin se joka ottaa vastaan/luovuttaa lapsen.

Vierailija
18/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeet tytöt on ilkeitä AINA,

(kakskyt tai nelkytvuotiaina)

!!!!

Vierailija
19/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoittelee ruokatunnilla tällaisia juttuja vauvapalstalle!

😁😁

Vierailija
20/28 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Unohda se tyyppi äläkä vastaa sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan