Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesurivuokraus.fi kokemuksia?

Vierailija
17.09.2018 |

Hei. Onko kellää kokemuksia tosta pesurivuokraus.fi -palvelusta? Oon jo jonku aikaa miettiny et pitäs toi mun sohva saada puhtaaks ja miks ei mattoja kans. En viitsisi maksaa omasta pesurista 500e ja siks mietin et jos sen vuokrais.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikko sitten vuokrasin, toimi hyvin kaikki ja sohvasta tuli ihanan raikas! En tod ostaisi moista härpäkettä kotiin.

Vierailija
2/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä vuokrasin ja ihan paras palvelu/laite. Naurettavan halvalla pääsee, verrattuna oman pesurin ostoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuokralla laite eilen ko. yrityksen kautta vuokrattuna ja haisi vahvasti homeelle. Todella epämiellyttävä pesukokemus tämän takia.

Vierailija
4/7 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kärcherin tekstiilipesurin enkä kyllä pitänyt n. 250 hintaa pahana. Koko suku saa lainata.

Vierailija
5/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuokrasin heidän Espoon toimipisteeltä. Hyvässä kunnossa oli ja todella tehokkaasti sain petarit, sohvan ja auton penkit pestyä! Ostin samalla myös pesuaineen, joka vaikutti tehoavan sohvan hajuun tehokkaasti. Pesuainetta oli vain hieman liikaa tarpeeseeni...

Vierailija
6/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä pesuaine tuoksuu? Jääkö pintoihin jokin kukkaistuoksu tms.?

Minulla kävi mattojenpesijä pari kertaa ja pesuaine tuoksui voimakkaasti ja pitkään kukkasilta materiaaleissa. 

Vierailija
7/7 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcherin oma pesuaine ei onneksi haise millekään. Koneen vesialtaat haisi likaisella. Ilmiselvästi kune ei ehdi kuivua käyttökertojen välissä ja sitten siinä kasvaa vaikka mitä mikrobistoa. Tämä ei ole hyvä juttu. 

Nestesuuttimesta valui vettä liikaa, sen takia sohvan peseminen ei mitenkään helppoa, lammikot lattialla hetkessä. Mattojen peseminen helppoa, kun ne vaakatasossa lattialla. Kone itse vaikutti jo melko käydeltä,  ehkä uudempana nestesuutin toimi paremmin. 

Mutta onneksi pesutulos oli aika hyvä. Sohva piti pestää kahteen kertaan.