Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IM: Kun nainen laihtui, häntä pyydettiin treffeille harvemmin kuin ennen

Vierailija
17.09.2018 |

Hän arvelee sen johtuvan siitä, että kauniimpana häntä pidettiin vaikeampana iskiä. Eli lihavampaa pidetään helpompana ja epätoivoisempana ja hänen ei oleteta torjuvan ehdottelijoita niin usein kuin perinteisempää kauneusihannetta edustavien naisten.

Uskon tämän. Olin nuirena todella kaunis ja laiha. Silloin minua ei isketty juuri missään ikinä, ei edes baareissa. Nyt nelikymppisenä olen paitsi vanhemman näköinen myös kiloja on kertynyt. Nykyään minua tullaan iskemään ihan kirkkaassa päivänvalossakin. Eikä se johdu siitä, että olisin tullut viehättävämmäksi vaan ulkonäköni on ikävä kyllä puolueettomasti katsoen rapistunut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ainakin tämän pitäisi olla helpotus nsisille, ettei tarvitse juosta mahdottomien ulkonäköihanteiden perässä miehiä miellyttääkseen ja täyttääkseen jotain ulkoapäin tulevia vaatimuksia. Vientiä voi olla jopa enemmän taviksempana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon tuli väärä lyhenne, eli piti olla IL, Iltalehti...

Vierailija
2/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaatimattomamman näköisenä aloitteita tulee enemmän, mutta millaisilta miehiltä ja missä tarkoituksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa sen paremmin tuntematta tulee mieleen ajatus, että sitä mukaa kun paino väheni, niin nousiko nenä samaan tahtiin eli tuliko kyseinen henkilö "tietoisemmaksi" kauneudestaan ja paremmuudestaan. Ehkä jopa tiedostamattaan. Ehkä torjuva asenne oli luettavissa kasvoilta?

Vierailija
4/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin, nyt keski-ikäisenä keskivertokaupunkikäynnillä pyydetään kahville/treffeille useammin kuin ollessani nuori ja timmi.

Vierailija
5/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaatimattomamman näköisenä aloitteita tulee enemmän, mutta millaisilta miehiltä ja missä tarkoituksessa?

Samassa tarkoituksessa kuin miehet yrittävät kauniimpia seksikkäämmännäköisiä naisia. Eikun se olikin niin, että missien kanssa halutaan pääasiassa keskustella henkevästi.

Vierailija
6/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa sen paremmin tuntematta tulee mieleen ajatus, että sitä mukaa kun paino väheni, niin nousiko nenä samaan tahtiin eli tuliko kyseinen henkilö "tietoisemmaksi" kauneudestaan ja paremmuudestaan. Ehkä jopa tiedostamattaan. Ehkä torjuva asenne oli luettavissa kasvoilta?

Ei ole, minulla on ihan sama bitchy resting face luonnostaan kuin aina ennenkin.

Ap

Vierailija
7/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä päinvastaiset kokemukset. Olenkin nykyään iloinen lihavuudestani ja rupsahtamisestani. Ainakin saan olla rauhassa.

Vierailija
8/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä epäili, että asia voi johtua USAsta Australiaan muutosta. Eli erilainen treffikäytäntö.

Vierailija
9/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kyllä epäili, että asia voi johtua USAsta Australiaan muutosta. Eli erilainen treffikäytäntö.

Voi Luoja. Olisko toi?! Mutta kannatti silti lehtijuttu tehdä kiloispekuloinnista.