Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käyttää Pentikin astioita ?

Vierailija
04.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tavallinen äiti-ihminen olen. Pinna kireellä useesti ja silleen.

Vierailija
2/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveellisia romantikkoja molemmat. Tulevia opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen kaksi, jotka keräävät Pentikiä. Toinen on musiikinopettaja, toinen lastentarhanopettaja.

Vierailija
4/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

ei kovin taiteellinen eikä boheemi

Vierailija
5/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen. Mulla ei ole.

Vierailija
6/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Eli lautasten ja kuppien lisäksi kaikki mahdolliset vuoat, teepannut, munakupit, sirottimet, kulhot, kastikepullo, voirasia, maito[purkin]kannu jne... onhan noita vaikka mitä, ja osatn sitä mukaan kun uusia tulee.)

Käytössä aivan arkisin, paisti kahvikupit --> arkikahvikuppeina ja lasten astiastona Muumi-astiat Arabialta.

En ole mitenkään kireä tai tiukkapipo, enkä myöskään opettaja (sinne päinkään). Ja olen kaukana boheemista. :)

Olen kotiäiti (normi koulutus + työpaikka, odottaa mammalomalta palaavaa), jolla aviomies (normi koulutus + työpaikka), asumme omakotitalossa, kaksi lasta jne... eli ihan tavallisia ihmisiä, jotka arvostavat estetiikkaa elinympäristössään.

Vierailija
7/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäät, menestyvät, kauniit, rohkeat, erilaiset, taiteelliset, yksilölliset ja suurkaupungissa asuvat ihmiset? :)

Vierailija
8/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlainen. Mut meillä kyllä myös Villeroy & Bochia ja vanhaa Arabiaa ja Röhrstrandia kans. Et mitäpä vois sanoa... kun ei ole yhtä tyyliä, kun vaihtelee eri kattausten mukaan. Analyysejä luonteesta otetaan vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan