Miten ihmeessä Kymppilinjan "Minä"-biisi ei löydy Spotifystä?! Hauki-biisi siis missä featuring Mariska..
En tajua.. Youtubessa kuitenkin TOSI kuunneltu...
Kommentit (14)
On se siellä ja löytyy mm. Kaikkien aikojen kesähitit -listalta heti ensimmäisenä.
Spotifyssa ei ole kaikkia kappaleita kaikilta artisteilta.
Omilta suosikeilta puuttuu kokonaisia levyjä
Vierailija kirjoitti:
En tajua.. Youtubessa kuitenkin TOSI kuunneltu...
Osta köyhä levy.
En tajua... Löysin tuon Kaikkien aikojen kesähitit-listan mutta siinä ensimmäisenä on Stereo Love... Olen kaikilla mahdollisilla hakusanoilla yrittänyt etsiä, EN TAJUA... Haluaisin sen NIIN soittolistalleni..
ap
Kirjoita hakuun kymppilinja ensimmäisenä tuloslistassa minä
Olen yrittänyt monta kertaa ja tuloslistassa vaan "Aallot" "Show jatkuu" ja "Mä kuljen"... Vaan nämä kolme biisiä!
ap
Minulla on ulkomailla ladattu Spotify, voiko se johtua siitä mutta eikö valikoiman pitäisi olla sama kaikissa maissa?!
ap
Ei Netflixinkään valikoima ole kaikilla sama, ei myöskään Spotifyn.
Kuvittelisi nyt bändin tunnetuimman biisin löytyvän ulkomaitten Spotifystäkin...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ulkomailla ladattu Spotify, voiko se johtua siitä mutta eikö valikoiman pitäisi olla sama kaikissa maissa?!
ap
Jos käytät Suomessa niin ei pitäisi olla merkitystä.
Kaikkein todennäköisin selitys on, että olet joskus aiemmin skipannut biisin ja painanut sitä kohtaa, josta Spotify ei soita kappaletta enää koskaan.
asetuksissa maan asetus suomeks, tai lataa uusiks suomessa. kaikille ei ole oikeutta.
up