Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä kaverista eroon?

Vierailija
16.09.2018 |

Olemme olleet kavereita vasta pari vuotta. Viime aikoina olen huomannut, ettei meillä ole enää mitään yhteistä ja tapaamiset ovat alkaneet tuntua pakkopullalta. Kaveri ei tätä ilmeisesti ole huomannut, vaikka olen yrittänyt harventaa tapaamisia. Miten siis tekisitte loukkaamatta toiselle selväksi, ettei enää kiinnosta nähdä? Olen tosi huono tällaisessa enkä todella tahtoisi häntä loukata, mitään pahaa hän ei siis varsinaisesti ole tehnyt. Kaveruus vain ahdistaa itseäni, kun en tätä ihmistä kohtaan mitään tunne enkä koe menettäväni mitään, jos emme enää näe.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan nämä ajatuksesi tai lähetä tuo tekstisi.

Vierailija
2/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, yrittää ängetä mun reissuillekin nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä loukkaamatta voine lopettaa. 

Vierailija
4/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että sinusta teillä ei ole enää mitään yhteistä etkä koe menettäväsi mitään, jos et häntä näe. Ymmärtää varmaan tuon myötä, millainen kaveri oletkaan. 

Vierailija
5/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa/ tapata se..!

Vierailija
6/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole sellaista keinoa, jossa toinen ei loukkaantuisi. Hänelle saatat olla hyvinkin tärkeä, ja hänellä on toki oikeus surra menettämäänsä ystävyyttä.

Älä suostu uusiin tapaamisiin, ja jos hän kysyy syytä, niin sanot jotain siihen suuntaan, että koet ettei teillä oikein ole mitään yhteistä.

Vierailija
7/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihmisen itsekkyyttä. Kertakäyttösuhteet kunniaan. Kun minä en enää... Minä ja minun tarpeet ja kyllästymiset.

Vierailija
8/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkase sen puolisoa.

Ai siellä oli "en haluaisi loukata" disclaimer.

Naisethan ovat tässä hyviä, kuinka kadottaisit miehen jota et jaksa enää katsella?

Vierailija
9/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihmisen itsekkyyttä. Kertakäyttösuhteet kunniaan. Kun minä en enää... Minä ja minun tarpeet ja kyllästymiset.

Haluatko sinä olla tiiviisti tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pidä sinusta?

Vierailija
10/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan treffaillut miestä/naista/-oletettua joka pystyy hetken teeskentelemään täyspäistä, mutta sitten se kuseekin homman ja todellinen luonne paljastuu?

Vierailija
11/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se orjaksi.

Vierailija
12/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaveruuden hiipua. Et ota itse ollenkaan yhteyttä ja vastaa kaverin yhteydenottoihin lyhyesti ja vetoa kiireisiin jos kaveri haluaa tavata. Kyllä se jossain vaiheessa tajuaa.

Vierailija
13/13 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan treffaillut miestä/naista/-oletettua joka pystyy hetken teeskentelemään täyspäistä, mutta sitten se kuseekin homman ja todellinen luonne paljastuu?

Kamala kokemus, oli sitten ystävystymisestä tai deittailusta kyse. Ei ole olemassa mikään mukavaa tapaa sanoa toiselle ihmiselle ettei hän ollutkaan ollenkaan niin hyvä tyyppi kuin mitä alkuun luulit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi