Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten määritelisitte pikapanon?

Vierailija
16.09.2018 |

Kun jäin miettimään mikä on pikapanon aikaraja? Kymmenen minuuttia? Viisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tapahtuu ainakin toiselle yllättäen, ei esileikkiä, ei taukoja tai asentojen vaihtoja, suoraan maaliin ja toinen voi jäädä ilman orkkua. Sanoisin 5 minuuttia.

Vierailija
2/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia on aika pikaisesti. Yleensä me jotain 6-8 tunttia.

Vierailija
4/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan spontaani hetki ilman suunnittelua. Molemmat ns. heti valmiina ja pakko vain saada ja purkautua. 2-10min. Housut  tai hame eestä pois ja asiaan. Seisten, dogystyle tai ratsastaen. Ihanaa välillä.

Vierailija
5/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyl mene kuin hyvä jos minuutti. Siis tyyliin tyttö istuu päälle ja urahdat siinä puolen minsan päästä. Saa olla kyl aika kiimanen kevätpäivä jos noin tapahtuu. Kortsun kanssa sählääminenkin jopa pilaisi tuon kokemuksen. Mitään esileikkiäkään ei ole, joten nainen tuosta saa irti mitään muuta kuin ison keon mälliä. Tilanne tulee helposti, jos on kiinnijäämisen riski tiedossa pian. Tuollainen tilanne lisää vielä kiihottumistakin, joten laukeaminen tapahtuu nopsaan.

Vierailija
6/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisin on tainnut olla alle pari minuuttia. Mies jorma ojossa sängyllä ja minä siihen päälle ilman esileikkejä ja orgasmi melkoilailla saman tien muutamalla vedolla sillä aikaa kun teini on vieny roskat tai jotain :D. Mies ei ehdi tuossa tulla koskaan, mutta on sit otettu illalla uusiksi.

En siis allekirjoita tuota kommenttia ettei nainen saa pikaisesta mitään. Osa meistä naisistakin on nopeita. Saan orkun masturboimallakin minuutissa jos tosi kiimasella tuulella oon.

Yleensä kyllä mennään pidemmän nautinnon kautta.

N46

Vierailija
7/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kiva tietää! Eihän miehenä voi mitenkään tietää, miten naiset asiat kokee mutta tietty kun tilanne on se, että tyttö yhtäkkiä istuu nupin päälle ja koko homma kestää sen minuutin pari niin siitä voisi tulla vain se kuva, ettei nainen siinä ajassa kerkiä mitään saamaan. Minulle taas miehenä ole mikään ongelma laueta minuutissa parissa ja se voi olla kiinnijäämisen riskin ollessakin todella erittäin kivatkin tärinät.

Mutta tuskin tietty nainen asiaa tekisi, jos se olisi jotenkin vastenmielistäkään.

Mutta joskus kyllä tulee noita mystisiä tilanteita missä huonekaluja hajoaa...

Vierailija
8/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä kanssa sellainen nainen että pystyn saamaan orgasmin ilman minkäänlaista lämmittelyä/ esileikkiä. Ratsastan miehen päällä ja tulen muutaman minuutin, ehkä 5 minuutin kuluttua. Kunhan on kovaa tarjolla.

Vierailija
9/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja olen saanut pikapanon siten että esim. kesken ruoanlaiton tai siivouksen minut kaadetaan mahalleni pöydälle ja housut lähes revitään nilkkoihin, kädet väännetään selän taakse ja minua pannaan rajusti takaapäin. Homma on ohi minuuteissa ja minut jätetään jatkamaan askareitani. Vähän oon olo kuin olisi raiskattu, mutta rakastan sitä että minut otetaan rajusti ja puoliväkisin. Joskus on käytetty käsirautoja ja pidetty tiukasti ponnaristani kiinni. Aika usein saan itsekin orgasmin, vaikka en ole ollut yhtään kiihoittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän