Teidättekö ns. toivottomia tapauksia?
AP pitää itseään ihan toivottomana. En ole saavuttanut elämässäni yhtään mitään. Tai no, Miika Nousiaista lainatakseni olen saanut kuuden kilon hauen. Kai sen voi laskea?
Olen kunnianhimoton ja nautin siitä kun minua ei huomata. Elämässäni on oikeastaan kaksi tavoitetta, päästä joskus töihin ja saada perhe. Ja jos suht terveenäkin pysyisi. Eli kolme tavoitetta/toivetta. Jos nyt edes terveenä pysyisi.
En ole millään tavalla erikoinen, enkä osaa kehua itseäni lainkaan, joten sekä työpaikan että kumppanin saaminen on melkomoinen haaste nykypäivänä. Olen myös alkuun todella ujo ja epäileväinen ihmisiä kohtaan. Itseluottamusta ei oikeastaan ole, ja jos on niin se yleensä romahtaa ensimmäisestä epäonnistumisesta.
Huonommatkin setit toki voisi olla, en minä sitä väitä.
Kuvailkaa tuntemianne toivottomia tapauksia. Tai jos itse pidätte itsejänne sellaisina.
Kommentit (30)
Media on aivopessyt kaikki luulemaan, että pitää olla samaan aikaan supersuorittaja, menestyjä, julkkis, rikas jne.
Ei tarvi jos ei halua, ja vaikka haluaiskin niin ei se takaa onnellisuutta.
Minä myös. En liioin näy enkä kuulu. Mielikuvitusmaailmassa elelen, ja olen kiitollinen pienistä jutuista. Taiteellinen hömppä.
Olet idiootti psykopaatti Ap.
Ei psykopaatti ole niin paha mutta tuollainen idiootti psykopaatti jonne on 0/5
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. En liioin näy enkä kuulu. Mielikuvitusmaailmassa elelen, ja olen kiitollinen pienistä jutuista. Taiteellinen hömppä.
Te haluatte vain isoja juttuja koska olette vihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei psykopaatti ole niin paha mutta tuollainen idiootti psykopaatti jonne on 0/5
Äläpäs ärhennä!
Vaikkapa minä. Ihan vain siksi kun en tiedä syytä elää. En ole koskaan tiennyt.
Samanlaisia elämänhaluttomia ihmisiä olen aikoinaan tuntenut useita, tuttavapiirissäni. Ja täällä av-palstallakin elämänhaluttomia on paljon. Siis ihmisiä jotka ovat elämänhaluttomia ihan koko elämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin tästä kuvauksesta itseni, samiksia! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei psykopaatti ole niin paha mutta tuollainen idiootti psykopaatti jonne on 0/5Äläpäs ärhennä!
Opettelisit edes käyttämään tuota sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei psykopaatti ole niin paha mutta tuollainen idiootti psykopaatti jonne on 0/5Äläpäs ärhennä!
Opettelisit edes käyttämään tuota sanaa.
(:
Ironista paskaa koko ketju. 0/5 ja ilmianto.
Vierailija kirjoitti:
AP pitää itseään ihan toivottomana. En ole saavuttanut elämässäni yhtään mitään. Tai no, Miika Nousiaista lainatakseni olen saanut kuuden kilon hauen. Kai sen voi laskea?
Olen kunnianhimoton ja nautin siitä kun minua ei huomata. Elämässäni on oikeastaan kaksi tavoitetta, päästä joskus töihin ja saada perhe. Ja jos suht terveenäkin pysyisi. Eli kolme tavoitetta/toivetta. Jos nyt edes terveenä pysyisi.
En ole millään tavalla erikoinen, enkä osaa kehua itseäni lainkaan, joten sekä työpaikan että kumppanin saaminen on melkomoinen haaste nykypäivänä. Olen myös alkuun todella ujo ja epäileväinen ihmisiä kohtaan. Itseluottamusta ei oikeastaan ole, ja jos on niin se yleensä romahtaa ensimmäisestä epäonnistumisesta.Huonommatkin setit toki voisi olla, en minä sitä väitä.
Kuvailkaa tuntemianne toivottomia tapauksia. Tai jos itse pidätte itsejänne sellaisina.
Niin, huonomminkin voisi mennä.
Et ole saavuttanut mitään. Ehkei se haittaa, en ymmärrä miksi mitään pitäisi saavuttaa, mitä se "saavuttaminen" elämässä oikein on.
Nautit siitä kun sua ei huomata. Monet ihmiset eivät nauti mistään. Sinä nautit sentään edes jostain.
Sulla on tavoitteita. Sulla on siis jokin syy nousta aamulla sängystä ja ryhtyä tekemään jotain. Monilla ei ole mitään syytä, ei tavoitteita, ei toiveita.
En nyt tahtonut vähätellä sun ongelmia. Mutta siis... et sä mun mielestä välttämättä ihan täysin "toivoton" tapaus ole, kai. Kenties noi sun toiveet ei tule koskaan toteen, mutta kenties se ei haittaa - kenties tulevaisuudessa opit toivomaan jotain muuta, jotain sellaista mikä tulee toteen. Pahemmin menee niillä jotka eivät toivo mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole millään tavalla erikoinen, enkä osaa kehua itseäni lainkaan, joten sekä työpaikan että kumppanin saaminen on melkomoinen haaste nykypäivänä. Olen myös alkuun todella ujo ja epäileväinen ihmisiä kohtaan. Itseluottamusta ei oikeastaan ole, ja jos on niin se yleensä romahtaa ensimmäisestä epäonnistumisesta.Huonommatkin setit toki voisi olla, en minä sitä väitä.
TIEDÄTTEKÖ TOIVOTTOMIA TAPAUKSIA?
NO EN AINAKAAN SINUA TUNNISTA SELLAISEKSI. hyppää edes apinasi puolesta roskikseen hyödytön ihmisroska!
Roskakorisi on Trumpin osoitteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole saavuttanut mitään. Ehkei se haittaa, en ymmärrä miksi mitään pitäisi saavuttaa, mitä se "saavuttaminen" elämässä oikein on.
Nautit siitä kun sua ei huomata. Monet ihmiset eivät nauti mistään. Sinä nautit sentään edes jostain.
Sulla on tavoitteita. Sulla on siis jokin syy nousta aamulla sängystä ja ryhtyä tekemään jotain. Monilla ei ole mitään syytä, ei tavoitteita, ei toiveita.
En nyt tahtonut vähätellä sun ongelmia. Mutta siis... et sä mun mielestä välttämättä ihan täysin "toivoton" tapaus ole, kai. Kenties noi sun toiveet ei tule koskaan toteen, mutta kenties se ei haittaa - kenties tulevaisuudessa opit toivomaan jotain muuta, jotain sellaista mikä tulee toteen. Pahemmin menee niillä jotka eivät toivo mitään.
Ai niin 👏👍
Kuulostat ihan tavalliselle ihmiselle. Mielestäni toivotonta on se jos ei ole mitään tavoitetta ja päämäärää elämässä. Monet elää tyytyväisenä töissä käyden ja perhettä kasvattaen harrastellen jonkinlaista urheilun tapaista pysyäkseen terveenä. Ei tuossa kuviossa ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on varmaan nousta, mutta en minä siltikään saavuta mitään. Tai siltä se ainakin vahvasti tuntuu. Kovasti olen yrittänyt saada töitä, mutta en tunnu kelpaavan mihinkään hommaan. Puhelinmyyjäksi varmaan kelpaisin, mutta se eihkä ole se parhain vaihtoehto ihmisille, joka ei ole erityisen sosiaalinen, ja tahtoo pysyä huomaamattomissa. Ja kun elämä on yhtä väkisin selviytymistä päivästä toiseen, niin eipä tässä mistää perheestä kannata edes unelmoida ennen kuin on töissä.
-AP
Minun mielestäni toivoton tapaus on vaikkapa alkoholiongelmainen, jolla on useita lapsia useiden eri ihmisten kanssa. Välillä käydään linnassa kääntymässä, välillä ollaan "parannuttu" ja "tultu uskoon" ja muuta hömppää. Välillä sitten nyrkit viuhuu ja tavarat lentää, toivottaman kanssa asuvat lapset lentävät huostaan, puolisot vaihtuvat jne.
Sellaiset minun mielestä ovat toivottomia tapauksia. Eivät toki omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni toivoton tapaus on vaikkapa alkoholiongelmainen, jolla on useita lapsia useiden eri ihmisten kanssa. Välillä käydään linnassa kääntymässä, välillä ollaan "parannuttu" ja "tultu uskoon" ja muuta hömppää. Välillä sitten nyrkit viuhuu ja tavarat lentää, toivottaman kanssa asuvat lapset lentävät huostaan, puolisot vaihtuvat jne.
Sellaiset minun mielestä ovat toivottomia tapauksia. Eivät toki omasta mielestään.
Toivoton voi olla monella tapaa
Enkä osaa edes kirjoittaa.
-AP