Miksi vastaatte kyselyihin, jotka eivät teitä koske?
Palstalla kysytään usein vinkkejä vaikkapa painon pudotukseen tai alkoholinkäytön vähentämiseen. Moni sitten vastaa, että on aina ollut hoikka tai että laihduta. Tai että olen absolutisti tai että pistä korkki kiinni.
Luulevatko nämä vastaajat kanssaihmisiään aivan täysiksi typeryksiksi vai ovatko sitä itse? Kai nyt tyhmempikin ymmärtää noin hölmöt vinkit. Ongelmahan on enemmänkin tahdonvoiman puutteesta, johon haetaan kannustavia vinkkejä.
Vai mikä on sinun tekosyysi vastata typerästi?
Kommentit (9)
Koska ihmiset tylsyyttään ja katkeruuttaan haluavat provosoida ihmisiä ja pönkittää olematonta itsetuntoaan.
Täällä ei hirveästi pysty todesta ottamaan mitään, koska monet aloitukset perustuvat provosointiin ja trollaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei kannata provosoitua mistään.
Jos kuitenkin provosoidut... valmistaudu siihen, että pääset inttämään oletettavasti aikuisen naisihmisen kanssa loppupäiväksi, huomiseksi ja ehkä jopa parin päivän päähän, sillä av-mamma ei luovuta (ei, vaikka olisi selvästi väärässä). :D
Totta joka sana. Parasta on ku ei vastaa ollenkaan. Porvoolaiselle tulee tunne, et ei ketään kinosta.
Toisten pitää päteä ja tuoda omaa muka-erinomaisuuttaan esille.
En vastaa kyselyihin jotka eivät koske minua
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei koskenut sinua - siksi kai vastasitkin. Oletko olevinasi kovinkin hauska heppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei koskenut sinua - siksi kai vastasitkin. Oletko olevinasi kovinkin hauska heppu?
Tosikko :D
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille jollekin sellaisesta vastaajasta jotenkin positiivinen kuva? Sitäkö ne oikeasti haluavat? Luuleeko joku siinä oikeasti onnistuvan?
Itsestäänselvyyksiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille jollekin sellaisesta vastaajasta jotenkin positiivinen kuva? Sitäkö ne oikeasti haluavat? Luuleeko joku siinä oikeasti onnistuvan?
Jotkut ovat oikeasti positiivisia ja erinomaisia ihmisiä. He eivät kuitenkaan tuo sitä esille vaan muut ihmiset huomaavat sen heistä.
Palstalla ei kannata provosoitua mistään.
Jos kuitenkin provosoidut... valmistaudu siihen, että pääset inttämään oletettavasti aikuisen naisihmisen kanssa loppupäiväksi, huomiseksi ja ehkä jopa parin päivän päähän, sillä av-mamma ei luovuta (ei, vaikka olisi selvästi väärässä). :D