Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun perhe on lihavuusleikkausta vastaan

Vierailija
16.09.2018 |

Saisin sen ja olen jojoillut jo vuosikausia mutta perhe ei sitä halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheesi tuntee sinut paremmin kuin sinä itse. Tietää, ettei lihavuusleikkauksesta ole mitään hyötyä, koska söisit taas kohta itsesi lihavaksi. Tarvitset pään sisäisen muutoksen, et vatsan sisäistä muutosta.

Vierailija
2/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät, ei kuulu muille. Olen itsekin niitä vastaan, koska en tiedä onnistuneita leikkauksia yhtäkään. Ensin raju laihtuminen, muutamassa vuodessa lihottu uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö juuri suruusi suklaata?

Vierailija
4/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin mieluummin pitkäaikaista laihduttamista ruokavaliolla, sitten liikunnalla ja sitten pyrit pitämään painon alhisena jonkun aikaa. Sitten jos jää liikaa nahkaa niin sen voi toki leikkauttaa pois jos siitä on haittaa. Näin itsekin tein. En myöskään ole kuullut kovin paljon hyviä kokemuksia noista vatsalaukun piennennysleikkauksista, kun ovat vaan pikainen hätäapu. Toki jos olet yli 150kg ja ilman tuota todennäköisesti kuolemassa niin mene sinne vaikka perheesi sanoisi mitä vaan. Oma terveyshän siinä on se juttu. Mullakin on tulossa liiallisen nahkan poisto-operaatio jota iso osa ihmisistä ei hyväksy koska pitää sitä vaan kosmeettisena ja vaarallisena (jälkimmäinen toki onkin totta) truhana juttuna, mutta koska itselle se tuottaa vaivaa ja haittaa aion mennä leikkaukseen jokatapauksessa. Koska sen kerta lääketiteellisestä syystä saan ja se elämänlaatuakin parantaa. En jaksa kuunnella kenenkään muun motkotusta siitä että kosmeettinen syys olisi ja sinne verorahoja menen tuhlaamaan tai tahallani kuolemaan. Ja jos oliskin niin mun mahahan se on :D !! ja sun paino ja oma asia meetkö leikkaukseen. 

Vierailija
5/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisin mieluummin pitkäaikaista laihduttamista ruokavaliolla, sitten liikunnalla ja sitten pyrit pitämään painon alhisena jonkun aikaa. Sitten jos jää liikaa nahkaa niin sen voi toki leikkauttaa pois jos siitä on haittaa. Näin itsekin tein. En myöskään ole kuullut kovin paljon hyviä kokemuksia noista vatsalaukun piennennysleikkauksista, kun ovat vaan pikainen hätäapu. Toki jos olet yli 150kg ja ilman tuota todennäköisesti kuolemassa niin mene sinne vaikka perheesi sanoisi mitä vaan. Oma terveyshän siinä on se juttu. Mullakin on tulossa liiallisen nahkan poisto-operaatio jota iso osa ihmisistä ei hyväksy koska pitää sitä vaan kosmeettisena ja vaarallisena (jälkimmäinen toki onkin totta) truhana juttuna, mutta koska itselle se tuottaa vaivaa ja haittaa aion mennä leikkaukseen jokatapauksessa. Koska sen kerta lääketiteellisestä syystä saan ja se elämänlaatuakin parantaa. En jaksa kuunnella kenenkään muun motkotusta siitä että kosmeettinen syys olisi ja sinne verorahoja menen tuhlaamaan tai tahallani kuolemaan. Ja jos oliskin niin mun mahahan se on :D !! ja sun paino ja oma asia meetkö leikkaukseen. 

Et selvästi tiedä asiasta mitään, jos luulet että leikkaus on pikainen hätäapu!

Vierailija
6/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jälkeen ravintoaineiden ja esim lääkkeiden imeytyminen muuttuu. Ei ole pikkujuttu, vaan vaikuttaa koko loppuelämän . Eli älä ihan heppoisin perustein meneleikkaukseen.

Vierailija
7/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä alaikäinen kun perheen lupaa tarvitset? Älä vielä mene , olet liian nuori.

Vierailija
8/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojoilijan on turha mennä. Outoa, että pääsisit. Syömishäiriö on este leikkaukselle ja jojoilijallahan sellanen suurella todennäköisyydellä on.

Vierailija
9/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nyt ammattivalittaja. Et sä itsekään sinne leikkaukseen halua. Sittenhän et enää voisi ahmia, ja niin monta kertaa olet kertonut ahmimisen olevan "ainoa ilosi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme