Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni ostaa kirpparilta vanhoja huonekaluja ja maksaa niistä lähes saman hinnan kuin mitä itse olen maksanut uusista Ikean huonekaluista

Vierailija
16.09.2018 |

Olen saanut itselleni monet naurut siitä kun ystäväni on esitellyt minulle jotain 60v vanhaa huonekalua ja sanoo sen olleen hyväkin kirpparilöytö. No kukin tavallaan :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt odottelet että närkästyneet mammat kertoo sulle että ne 60v vanhat huonekalut on kestävämpiä kuin ne uudet ikeat. Liian läpinäkyvä provo.

Vierailija
2/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sinä pistät ikeasi päreiksi viimeistään 10 vuoden päästä, kun taas kaverisi kirpparilöydöt ovat tänä aikana vanhentuneet 70-vuotiaiksi ja jatkavat edelleen elämäänsä. Ha-ha-ha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt odottelet että närkästyneet mammat kertoo sulle että ne 60v vanhat huonekalut on kestävämpiä kuin ne uudet ikeat. Liian läpinäkyvä provo.

jos aloittaja tarkoittaa 50-luvun huonekaluja niin ne on monesti huonolaatuisia. En lähtisi kehumaan niiden kestävyydellä

Vierailija
4/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku vieläkin Ikean huonekaluja? Tusinakamaa.

Vierailija
5/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku vieläkin Ikean huonekaluja? Tusinakamaa.

Ikeassa on paljon myös hyvää kamaa. ne halvimmat huonekalut tosin on täyttä kuraa

Vierailija
6/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Sinä pistät ikeasi päreiksi viimeistään 10 vuoden päästä, kun taas kaverisi kirpparilöydöt ovat tänä aikana vanhentuneet 70-vuotiaiksi ja jatkavat edelleen elämäänsä. Ha-ha-ha.

Niin? Kuka jaksaa katsella samaa sisustusta vuosikymmenen?? Itse suosin Ikeaa koska tahdon vaihtaa sisustuksen muutaman vuoden välein.

Vierailija
7/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen provo? Olen sisustanut oman kotini muodikkailla Ikean huonekaluilla. Ystäväni asunto sen sijaan näyttää museolta ja hintalappu on silti suunnilleen sama :D

Vierailija
8/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen provo? Olen sisustanut oman kotini muodikkailla Ikean huonekaluilla. Ystäväni asunto sen sijaan näyttää museolta ja hintalappu on silti suunnilleen sama :D

Älä nyt enää jaksa

Vierailija
9/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Niin? Kuka jaksaa katsella samaa sisustusta vuosikymmenen?? Itse suosin Ikeaa koska tahdon vaihtaa sisustuksen muutaman vuoden välein.

samoin.

Vierailija
10/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä paranoid tänne palstalle on ilmaantunut!! näkee kaikki aloitukset provoina!? lääkkeet jääny ottamatta??

Vierailija
11/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä piiskaa kuollutta hevosta vaan hyväksy tappio

Vierailija
12/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat huonekalut on ehkä hänen makuunsa joten mitä väliä hinnalla?

Vierailija
13/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut itselleni monet naurut siitä kun ystäväni on esitellyt minulle jotain 60v vanhaa huonekalua ja sanoo sen olleen hyväkin kirpparilöytö. No kukin tavallaan :D

Ehkäpä hän tykkää niistä vanhoista huonekaluista, mutta Ikean uusista ei. Mikä sinä olet sitä nokkimaan? Osta sinä sieltä Ikeasta ne omasi ja ole tyytyväinen ostoksiisi. Voi olla, että kaverisi pistää tänne kohta aloituksen wt-kaveristaan, jonka koti on kuin Ikean näyttely :D toivottavasti hän on sinua fiksumpi. 

Vierailija
14/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat huonekalut on ehkä hänen makuunsa joten mitä väliä hinnalla?

No kun se aina itse kehuskelee saaneensa tuotteen muka erityisen halvalla.

Vierailija
15/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta voi saada esimerkiksi 50-60-lukujen tiikkiviiluhuonekaluja todella paljon edullisemmin kuin osto- ja myyntiliikkeistä.

Joten onhan se halpaa, jos saa kolmen sadan arvoisen senkin viidelläkympillä.

Vierailija
16/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea sopii nuorille jotka muuttaa paljon. Huonekalut kevyitä kantaa eikä tule paljon tappiota jos ei saa kaikkea siirrettyä mukana muutossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän