Apua, miten pääsen takaisin tinderiin. Kone ei pyytää kirjautumaan uudelleen, eikä sähköpostiin lähetetty linkki päästä sisälle.
Kirjauduin muutama viikko sitten tinderiin nettiselaimella facbookin kautta. Tänään kirjauduin facesta ulos. En päässytkään enää takaisin tinderiin. Kirauduin takaisin face-tililleni. Kun yritän mennä takaisin tinderiin ja painan kirjautumista facen kautta, niin se pyytää sähköpostiosoitettani ja puhelinnumeroani. Puhelimeen tuli tunnus, mutta se ei tinderin mukaan toiminut.
Sähköpostiin tulee viesti, jossa pyydetään klikkaamaan "alla olevaa painiketta KIRJAUDU SISÄÄN". Alla ei ole mitään painiketta, vaan KIRJAUDU SISÄÄN lukee tekstin keskellä, eikä siitä tapahdu mitään. Viestissä on myös linkki, joka vie samalle tinderin kirjautumissivulle, joka siis ei päästä minua kirjautumaan.
Minulla oli pari hyvää keskustelua meneillään mielenkiintoisten tyyppien kanssa. Miten ihmeessä pääsen takaisin sinne?
Kommentit (3)
Mitä voin tehdä, että pääsen takaisin tinderiin ja saan näkyviin keskustelut? ap
Mulla tuo selaimella tinderiin kirjautuminen kestää tuskallisen kauan, siinä välkkyy liekinkuva ikuisuuden ennen kuin se vihdoin kirjautuu, eikä aina onnistu edes ekalla kerralla.
Onko jollakin kokemusta vastaavasta tilanteesta? ap