Onko teillä idiootti naapuri joka paiskii ovia tahallaan tehdäkseen maailmanvalloitus ääniä?
Kommentit (25)
Minä joskus heitän ulko-oven vain taakseni kiinni. Menee läpivedolla kivasti. Mutta vain päiväsaikaan.
Nämä on näitä yhteiskunnan heikompia, jotka mielummin eriytyy kuin yhdistyy yhteisöihin.
Vierailija kirjoitti:
Ota ap lääkkeet.
Ai toisen ihmisen psykopatiaan?
Kyllä huomaa hyvin mitä paskaa verkostoitumista kupittaan rikollisessa mielisairaalassa tapahtuu.
Syncronoi hyvin AV:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä yhteiskunnan heikompia, jotka mielummin eriytyy kuin yhdistyy yhteisöihin.
Juu ja siihen on hyvin selvät rikollisen verkostoitumisen syyt, vatsinkin niiden peittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ota ap lääkkeet.
"Ota lääkkeet" on jo kulunut juttu vakavasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja siihen on hyvin selvät rikollisen verkostoitumisen syyt, vatsinkin niiden peittelyyn.
*varsinkin*
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ignoroi peittelee asioita.
Jotain tähän ignorointiin on syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ap lääkkeet.
"Ota lääkkeet" on jo kulunut juttu vakavasta aiheesta.
Niille se on tuhoutunut vasta silloin kuin toinen ollaan tuhottu lääkkeillä.
Ei mun naapuri mitään maailmaa valloita, hyvä jos pääsee kämpästään ulos. Siellä se pieree, paskoo ja lorottaa. Ettei vaan olisi ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus heitän ulko-oven vain taakseni kiinni. Menee läpivedolla kivasti. Mutta vain päiväsaikaan.
Tähän on ihan normaalia mutta pitääkö siihen lisätä viellä kaapit ja hetket mitkä tiedostaa muilta ärsyttäviksi. Kyllä minä näen en ole sokea.
maailmanvalloitus äänet
maailman valloitusäänet
maailman valloitus äänet
Vierailija kirjoitti:
Ei mun naapuri mitään maailmaa valloita, hyvä jos pääsee kämpästään ulos. Siellä se pieree, paskoo ja lorottaa. Ettei vaan olisi ap?
Kuulostaa ihan ruskean talon touhuilta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vasta vähiten olet jumala näkemään milloin ja ketäkin on saanut rasitusta tarpeeksi päivän tarpeisiin joten kädet taskuun!
perjantai meiningssitkö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja suomeksi kiitos!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja suomeksi kiitos!?
Se mitä ruskeassa talossa tapahtuu, jää ruskeaan taloon. Talo ainakin on väriltään ruskea.
Vierailija kirjoitti:
maailmanvalloitus äänet
maailman valloitusäänet
maailman valloitus äänet
Anteeksi! Olen Ap ja kiitos kuin korjasit kirjoitusvirheeni.... tämä on silti pieni asian faktaan mitä näemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja suomeksi kiitos!?
Se mitä ruskeassa talossa tapahtuu, jää ruskeaan taloon. Talo ainakin on väriltään ruskea.
Entä selkärangalla kiitos?
On teinityttö, joka paiskoo ovia mennessään tupakalle kavereineen.