Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, mitä ötököitä mun makkarissa on?

Vierailija
16.09.2018 |

Tässä sängyllä pimeässä palstailen ja äsken mun tietokoneen ruudulla käveli joku ihan "mikroskooppisen" pieni ötökkä. Tapoin sen, mutta mikä SE oli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis YKSI mikroskooppisen pieni ötökkä?? Nyt äkkiä tuholaistorjujat kehiin! Koko asunto täytyy myrkyttää, mieluusti myös naapurien asunnot.

Vierailija
2/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikärpänen - niitä on nyt syksyn tultua, niinku aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroskoopillako katselit sitä siinä tietokoneen näytöllä? :P 

Vierailija
4/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkunen kirppu siellä hyppiskelee. Se muutti naapurista teille, kohta sen kaverit tulee perässä. Ripottele pullanmuruja lattialle, tietävät olevansa tervetulleita.

Vierailija
5/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia varmasti!

Vierailija
6/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveli? Ötökällä oli siis jalat. Oliko siivet? 

Vierailija
7/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistoitko sormiasi sen jälkeen kun tapoit sen? Jos haistoit sellaisen vahamaisen hajun, niin silloin se oli lude.

Vierailija
8/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteiset tulee valoa kohti. Mulla on melkein aina iltaisin yks näytöllä. Banaanikärpäset tykkää hedelmänkuorista. Siivekkäistä ei tarvi olla huolissaan.

Kerran kun mulla oli satiaisia, en havainnut niitä pöheiköstäni. Sen sijaan näin saivareet, ne valkoiset munat. Raavin ja rapea rutina kävi, kunnes tajusin että elukoitahan siinä. Ne on litteästi kiinni iholla. Sellaisia kiekkoja, jotka pitää tiukasti kiinni.

Otin yhden purkkiin ja ajoin pyörällä terveyskeskukseen. Lääkäri varmisti diagnoosin ja kirjoitti desintania. Ei ne aina kutise.

Lähetin kiitos kortin "isä"ehdokkaalle. Olin ollut kivan miehen kanssa, mutta hän ei juurikaan pessyt vaatteitaan tai petivaatteita. Silloin ahdisti, jälkikäteen olen vain kokemusta rikkaampi.