pisin yhdyntä
Kommentit (10)
Siis monihan kirjottaa että naitiin esim 4 tuntia. Siihen ei pysty kukaan, vaan neljäntunnin seksisessio voi kestää sen.
En ole ottanut kellosta aikaa. Lasketaanko vain yhtäjaksoinen vai kun välillä levätään tai on suuseksiä ja jatkuu?
En katsonut koko homman kestoa mutta sattumalta katsoin välillä kelloa kun panin vaihtelevalla nopeudella erästä ihanaa muijaa lähetyssaarnaajassa, kesto tuota yhtä asentoa oli 45 min. Molempia huvitti jäkleenpäin iso kostea alue kiimanesteitä hänen sängyssä.
Aikoinaan noita säätöjä ollut, joten niistä en tiedä. Mutta vaimon kanssa ehkä 3 minuuttia, siis siitä, kun työnnyn vaimoni pilluun ja siihen kun laukean. Jos taas tarkoitetaan koko rakastelun kestoa, eli kuinka kauan ollaan yhteensä sängyssä, on se jo luokkaa 20 minuuttia, tai hieman alle.
Mix ihmeessä tolle 4/6 on alapeukutettu ja nolla yläpeukkua. Mikä tuossa niin väärin on?
Myönnän kyllä, että yksittäinen sessio ei taida koskaan olla tuntia pitempään kestänyt esileikkeineen, ja itse akti puolta tuntia. Sehän alkaa jo sattumaan. Terska menee tosiaan helläksi. Leuat menee lukkoon suihinotosta. Muukin keho, polvet, lantio yms? En ymmärrä miten jotkut pystyy. Ehkä huippu-urheilijat sitten, mitkä on fitissä kunnossa.
Seksisessioita on kyllä ollu ihan viiden tunnin tai jopa koko yön mittaisia, jos välillä nukuttu aika lasketaan samaan sessioon. Yhdessä sessiossa voi olla neljäkin erillistä yhdyntäkertaa. Usein tyyliin aamulla sitten se yksi tai kaksi. Näissä sitten levätään välillä ja liukkailla uutta rojua ränniin.
Kerran oikein kiihkossa 5 tuntia kestin. Ei tietenkään ihan putkeen, mutta koskettelua oli koko ajan. Pakko kyllä myöntää että oli paikat HIEMAN hellänä jälkeenpäin. Ja siitä olin ihmeissäni että pystyin tulemaan useita kertoja tuon aikana.
Mutta normaalisti noin 20 min on aika perus.
Kerran jouduin tekemään 6 tuntia töitä, ennen kuin mies laukesi. Krapulapano, a-vitamiinivoidetta piti käyttää viikon ajan, että terska toipui. Mä olen ollut luonnostani aina märkä, mulla ei tehnyt heikkoa. Vähän puuduttavaa se kyllä oli.