Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verenpainelääkkeen sivuoireet, väsymys

Vierailija
15.09.2018 |

Onko teille verenpainelääke aiheuttanut kovaa väsymystä ja voimatonta oloa? Välillä äkkiä noustessa silmissä sumenee ja on huono olo. Aloitin kuurin muutama viikko sitten.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elimistöllä kestää vaan tottua uuteen normaaliin verenpaineeseen. Jos väsymys jatkuu niin lääkkeen voi myös pyytää lääkärin vaihtamaan.

Vierailija
22/25 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla huimasi paljon. Aloitettiin liian suurella annoksella. Olo tasoittui kun vähennettiin lääkettä ja lisättiin annosta pikkuhiljaa kunnes hyvä verenpainetaso saavutettiin.

eri lääke tosin, mutta sun lääke tehoaa hyvin ja syy voi olla sama kuin itselläni. Juttele lääkärillesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt samaa lääkettä jo vuosia, ei aiheuta minulle mitään sivuoireita. Sulla on lääkitys vasta aloitettu, ehkä tuntemukset johtuvat siitä, ettet ole lääkkeeseen vielä tottunut.

Vierailija
24/25 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri Candesartan vp:n laskemiseksi. Annos on 8mg/pvä. Itsellä paineet 100/148. Ennen lääkitystä totaalinen huimaus, vielä en eroa ole huomannut. Onko kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? Toki olen vasta lyhyen ajan lääkettä syönyt, joten paineet suunnilleen samoissa lukemissa. 

Vierailija
25/25 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite syön Candesartan 32mg ja siinä on samassa diureetti ja amlodipinia 10mg päivässä. Ei mitään sivuoireita ole ollut.