Varattu mies ihastunut?
Eräs miespuoleinen kollegani, joka ei työskentele kuitenkaan samassa työpaikassa kanssani käyttäytyy hieman oudosti. Hän on aina erittäin ystävällinen, mikä ei tietenkään ole outoa, mutta hän laittaa vapaa-ajallakin mulle viestiä. Itse olen sinkku, mutta mies tosiaan varattu , ei kuitenkaan perheellinen. Ollaan ilmeisesti eräänlaisia kavereita ja viestitellään kaikesta yleisestä, usein miehen aloitteesta. On antanut ymmärtää, että parisuhteessa menee hyvin ellei erittäinkin hyvin, mutta silti saattaa laittaa viestiä esim. Viikonloppu iltanakin, vaikka olisi jossain naisystävänsä vanhemmilla kylässä? Miehelle on kivaa ja mukavaa jutella. Juttelusta on tullut jo tapa, joka toistuu useamman kerran viikossa. Mistä tiedän jutteleeko mies vain kaverina minulle vai onko hän jotenkin kiinnostunut? Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (6)
Voi olla jokaista kumppaniaan pettävä pelimies... näille ei riitä vaikka saisi kotona kuusi kertaa päivässä. Viimeistään vuoden kuluttua alkavat katsella muitakin. Naisissahan on ihan samanlaisia.
Kuulostaa hiukan oudolta, että mies viestittelee tiheästi, jos hänen omassa suhteessaan menee tosiaan hyvin? Toisaalta voi olla, että kaipaa jotain virkistävää ja koska olet tietyllä tapaa ulkopuolisempi ja vieraampi ihminen niin kanssasi on kiva jutella?
Olisikohan kiinnostunut? Miksi muuten hakeutuisi koko ajan juttelemaan kanssasi. Itsellä oli aikoinaan samantyylinen tilanne, mutta paha, kun kumpikaan ei voinut tai kehdannut ottaa asiaa esille. Lopulta myönsi, että pitää lopettaa jutteleminen, koska kuulemma ihastuu minuun väkisin..
Tiedätkö onko naisystävänsä tietoinen teidän keskusteluista? Jotkut suhteet ovat avoimempia sen suhteen, että osapuolilla saa olla myös eri sukupuolta olevia kavereita.
Haluaa päästä hytkymään sunvitun päälle.
Up