Särkynyt sydän
Tutustuin mieheen kesällä. Tapailtiin ja juttu syveni. Ihmettelin miehen tiheää tarvetta pitää niin paljon yhteyttä. Puhuttiin aiheesta jo kesällä ja mies vakuutteli haluavansa päästä elämääni ja tutustua minuun ja että olen kaikkea mitä hän on naiselta toivonut. Joku sisäinen ääni/intuitio kuitenkin sai minut epäilemään miehen tarkoitusperiä. Koin, että hän ei päästä minua lähelle, vaikka itse päästin hänet ja aloin pikkuhiljaa rakentaa luottamusta.
Tänään kysyin suoraan, että mikä on homman nimi. Sain musertavan vastauksen. Hän haluaa ainoastaan seksisuhteen.
Mä olen tuhannen palasina! Muhun sattuu niin paljon! Se kehtasi pelata mun tunteilla jotain niin kylmää peliä! Te tiedätte sen tunteen juuri ennen kyyneleitä? Kuin joku yrittäisi ottaa sydämen rinnasta...
Mitä mä teen? Mitä mä vastaan sille? Miksi mä en kelpaa muuhun kuin sänkyyn?
Kommentit (17)
En tiedä mikset kelpaa muuhun kuin sänkyyn. Miten kukaan meistä tietäisi, kun emme tunne kumpaakaan teistä.
Mihin siis pitäisi kelvata? kyseleepi mies.
No vastaat, että teidän intressit ei kohtaa, kivaa oli, kaikkea hyvää jatkossa, heippa.
Sitten itket itkusi, nouset ylös ja menet eteenpäin.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Onpas ihmeellisiä vastauksia täällä. Oletan että ap tarvis edes hitusen sympatiaa ja tsempitystä. Unohda se mies! Hyvä että ei pidempään kusettanut!
Jos yhtään lohduttaa tiedän tunteen täysin, minulla täysin sama tilanne. Ihastuin niin murskaavan palavasti ja luulin että homma menee pidemmälle, halusikin seksisuhteen. Sitten ihastuikin johonkin toiseen ja nyt seurustelevat. Oma elämä ihan pysähdyksissä en osaa edes kuvata tätä tuskaa. Niin kovasti uskoin tähän juttuun ja en ole vastaavaa tunnetta tuntenut aiemmin, mietin jopa että rakastuinko. Juttua kesti n. 8kk, nyt on poistanut minut facesta ja estänyt whatapissa kun aloitti seurustelun.
Sisäinen äänesi oli ja on oikeassa, muista seuraavalla kerralla kuunnella sitä. Tiedät miehen mielipiteen nyt, sinä päätät haluatko jatkaa ja millä ehdoilla. Otan osaa, minäkin kokisin tulleeni huijatuksi. Kaikki eivät ole rehellisiä.
Aika auttaa vaikka kuulostaa kliseeltä. Tsemppiä!!!
No hän tutustui sinuun ja huomasi ettei tykänny susta tarpeeksi. Kuinka hän käytti sua hyväksi?
Olet idiootti