Mies, mikä näistä vartalotyypeistä miellyttää naisella eniten?
Kommentit (17)
Pehmeä ja muodokas.
Iso peppu, kapea vyötärö, vartalo tiimalasin ja päärynän välimuoto.
Minun kokemuksieni mukaan kaikilla on faninsa, mutta siinä on eroa minkä tyyppiset miehet tykkäävät mistäkin. About näin:
Siroista ja hyvin hoikista tykkäävät pitkät, harteikkaat, lihaksikkaat ja hyvin maskuliiniset miehet.
Pehmeistä ja muodokkaista tykkäävät nallekarhumaiset miehet ja ehkä yllättäen pitkät ja hoikat miehet.
Lihaksikkaista ja treenatuista, "rotevista" naisista, tykkäävät sirot ja lyhyet miehet.
Naisten puolella:
Sirot ja hyvin hoikat tykkäävät pitkistä ja harteikkaista, normaalipainoisista miehistä.
Pehmeät ja muodokkaat tykkäävät pitkistä ja harteikkaista, vähän ylipainoisista miehistä.
Lihaksikkaat ja treenatut tykkäävät pitkistä ja harteikkaista, treenatuista miehistä.
Onko toi pehmeä ja muodokas kiertoilmaisu lihavalle vai tarkoittaako se normaalipainoista tiimalasia tai päärynää?
Pehmeä ja muodokas nainen. Muodot pitää olla kuitenkin kohdallaan.
Pari asiaa tuli minullekin mieleen kysymyksen asettelusta.
Onhan pehmeä ja muodokas sitten muodokas, eikä pyöreä?
"Pärjäisi sinulle painiottelussa" on kanssa vähän siitä ongelmallinen että näin 171cm/60kg miehenä sanoisin että kyllä, mutta jos kysytään vähän riskimmältä mieheltä niin sellainen nainen joka pärjäisi tälle painimatsissa, on pikkuisen eri asia.
Minut sytyttää kestävyysurheilijatyylinen naisvartalo. Kevyellä askeleella juokseva nainen herättää aina mielenkiintoni.
Siro ja hoikka. Ja onks toi kolmas oikeasti muodokas vai läski, joita suurin osa muka muodokkaista tosiasiassa on?
Miksei tos oo "olen nainen"? :D
Siro ja hyvin hoikka
Pehmeä ja muodokas
Lihaksikas ja treenattu, vahva ja pärjäisi sinulle painiottelussa
Ei noista voi valita, kaikki on omalla tavallaan hyviä. Ois tosi tylsää jos kaikki olis samanlaisia :S...
Ite oon vähän jokaista noista. :D Oon siro, en oo hoikka, oon pehmeä, en oo muodokas mut oon kurvikas, oon lihaksikas mutten treenattu. XDDD Oon kaikkea noista eli varmaan paras sit? :D
Ei noista voi valita yhtä ja mitä edes tarkottaa pehmeä ja muodokas? Se voi tarkottaa normaalipainosta tai sitte jotan 200 kiloista. :D
Minut sytyttää kestävyysurheilijatyylinen naisvartalo. Kevyellä askeleella juokseva nainen herättää aina mielenkiintoni.
-toi on ainoo mitä inhoon^. Eli siis en yhtää pidä naisel enkä myöskää miehel kestävyysurheilijatyylisesta kropasta. Siis jos se on sellane suoraviivane, laiha/hoikka ja muodoton. Onneks en oo ite ja en ottais mieheks semmosta myöskää. :)
Ei nuo ole vartalotyyppejä! Vartalotyyppejä ovat esimerkiksi tiimalasi X, päärynä A, omena O, tasapaksu H, yläpainoitteinen Y.
Vierailija kirjoitti:
Huhuuuu täällä olen! :) Yritä ottaa kiinni maastopolulla!
Pehmeä ja muodokas.
En tarkoita hirveän ylipainoista, vaan sopivasti löytyy pehmeyttä ettei kylkiluut näy, pieni pömppövatsakaan ei pahaa tee, hyvä lantio ja reidet.
Nämä treenatut himofitness-pimut ei kiinnosta vähääkään, nainen pitää näyttää naiselta.
Eniten miellyttää ns. av-malli eli isoperseinen,tissitön ja tolppajalkainen. Kaiken kruunaa lyhyeksi kynitty punainen tukka .
Mä en nyt edes tiedä olisinko itse "pehmeä ja muodokas" vai "lihaksikas, treenattu ja vahva". Tunnen olevani vähän molempia. Lihasta löytyy mutta on myös muotoa, erityisesti reisi-peppu -osastolla, hitusen pullea mutta vyötärö löytyy kyllä ilman vararenkaita.
Kaikki käy. Ei ole oikeasti mitään väliä. Jos ihminen on kiinnostava ja kiehtova niin joku vartalonmalli on täysin toissijainen juttu.
Ykkösen ja kolmosen sekoitus. Sellainen moukarinheittäjänainen
Naisen kauneuden tekee monet muutkin asiat kuin vartalon muoto ja kauniit kasvot, kuten luonne, olemus, ryhti, tapa liikkua, jne. Esimerkiksi tässä https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/b3b02dfd9a6a40b5b023dfb5064767fa.j… on kaunis kuva naisesta työhaalareissaan.
Siro ja hoikka, tyttömäinen. Ei liian muodokas.
Jos tyylistä yleisemmin puhutaan, niin ei ylinaisellisen tällätty, vaan enemmän arkisen sporttinen ja luonnollinen.