Toimiiko av-palsta myös faxilla?
Kommentit (11)
Mulla on ostettuna erikoisversio palstasta, se lähetetään savumerkkeinä.
Entä jos ottaa purkkiin yhteyden modeemilla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ostettuna erikoisversio palstasta, se lähetetään savumerkkeinä.
Muista sytyttää päältä niin ei mene jäänallelta koti kun ilmasto muuttuu.
Tarkistapa, ettei taskukalenterisi puhelinmuistiossa ole faksinumeroa jo valmiiksi painettuna. En nyt pysty tarkistamaan, kun olen tässä puhelinpöydän vieressä ja kalenteri on käsilaukussa. Olen itse kirjoittanut numeron talteen rolodexiini.
Mulla ainakin faksi laulaa täällä koko ajan. Mies hakkaa yläkerrassa lattiaa, että nyt loppuu se faksailu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin faksi laulaa täällä koko ajan. Mies hakkaa yläkerrassa lattiaa, että nyt loppuu se faksailu.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Kato puhelinluettelosta, siis se mikä jaetaan kotio. Siellä on kaikki mitä tarvitsee.
Tyypillistä Helsinki-keskeisyyttä, minulla on vain kotikaupungin ja lähimmän ison kaupungin luettelo. Tele-lennättimen toimistolta tietysti voisi maanantaina käydä Helsingin luetteloa selailemassa.
Ei sitä faksinumeroa kaikille anneta, turhaa paperintuhlausta nuo ap:n viestitkin tänne. Toimiston tytöt eivät lisää paperia enää illalla. Harmittaa, kun minun laatuviestini eivät mene perille klo 23:n jälkeen.
Kato puhelinluettelosta, siis se mikä jaetaan kotio. Siellä on kaikki mitä tarvitsee.