Kapealahkeiset puvunhousut miehillä. Tuohän näyttää ihan naurettavalta
Olen maalta enkä oikein ajan hermolla ja kun luin tämän artikkelin niin olen hiukan äimän käkenä. Ensinnäkin nämä housut näyttävät typeriltä. Toiseksikin en ole tiennyt että nykymies on näin turhamainen että kulkee näissä varmasti epämukavissa pillihousuissa. Kaikkea sitä onkin.
Ennen miehet oli miehiä, ei muuta osaa sanoa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte olla rauhassa. "Merimies"housut ovat jo maailmalla tulossa Suomeenkin kovaa vauhtia. Pientä viivettä, mutta siitä se levenee.
Siis mitä tulossa?
Ei miehen pitäisi alentaa itseään muodin perässä juoksijaksi.
ap.
Tuossakin on hihojen leikkaus epäonnistunut kyynärvarsista vetää hihat ryttyyn kun eivät pääse laskeutumaan vapaasti.
Mitä väliä sillä on, miltä housut näyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Eivät pelkästään miesten housut näytä naurettavilta, vaan usein koko puku. Näyttää kuin aikuinen mies olisi menossa esim. vihille rippipuku päällään. Housut ovat himpun verran liian lyhyet - tai liian pitkät - ja ahdistavat perhekalleuksia ajatellen. Pikkutakki kiristää vatsan kohdalta ja takin hihat ovat auttamatta liian lyhyet. Näitä virityksiä on nyt nähty muutaman viime vuoden aikana ja aina ne näyttävät joka säälittäviltä tai naurettavilta. Tähän kun lisätään vielä huono istuvuus, niin siinä sitä ollaan puhtaan kaulan kanssa.
Joo, ja nämä suomalaiset pikkutakimiehet näyttää koomiselle varsinkin jos on pitkä selkä ja tanakka vartalo. Se tiukka takki jää takamuksen päältä tököttämään ja takahalkio leveenä auki.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiahan se on, että nykyään nuorten miehesten puvun housut näyttää siltä, että ne on ostettu ripille päästessä ja jääneet pahasti pieniksi. Tyylikkäät? Ei ole. Muotia? Joo, mutta näyttää typerältä.
Eikä pelkät housut, vaan myös takit ovat liian pienet. Neitimäinen muoti...
Suomen trendsetterillä on varaa jopa kolmeen pukuun. Jopa onkin asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Olen maalta enkä oikein ajan hermolla ja kun luin tämän artikkelin niin olen hiukan äimän käkenä. Ensinnäkin nämä housut näyttävät typeriltä. Toiseksikin en ole tiennyt että nykymies on näin turhamainen että kulkee näissä varmasti epämukavissa pillihousuissa. Kaikkea sitä onkin.
Ennen miehet oli miehiä, ei muuta osaa sanoa.
Naulan kantaan. 🔨
Typerän näköistä.
Mutta kangasta säästyy.
Heh, luin juuri tuon artikkelin ja katsoin samaa. Ei yhtään sen paremman näköiset kuin leggingsit naisella. Oikeastaan hassummatkin, kun yläosan puvuntakki näyttää niin eripariselta.
En kyllä noin piukeita ole katumaisemassa nähnyt, mutta olenkin Tampereelta jossa kaikki on vähän junttia eikä viimeisten muotivillitysten mukaista.
Tuolla suomalaismiehellä on puvuntakki liian tiukalla napin kohdalta. Vetää kangasta ikävän näköisesti.