Missä nuoret keskustelee? Demi muuttui hirveäksi
Kommentit (16)
Mä pakenin Demistä tänne. Ihmettelen niitä jotka siellä vielä pystyy käymään.
Olenkin huomannut täällä nuoria. Tervetuloa vaan. Mutta täälläkin on ilkeilijöitä.
Ite siirryin suurimmaks osaks ylilaudalle, vaikka välillä täälläkin pyörin.
Jodkus itte pylrin s24, mut nyt oon siiryny demiin.
#Demi.fi
Ps. Oon 13v.
Demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijikkkkkkieoemdkeooajdnhdjdhhhalalmdndnnjdjdhxhjd2jiwkwksmdnxjxjdjssjkkdmdndndjdieklaöaöslxppdpemdmcncnndemksosldelkdckmfmfmkxkwllwdlmxmcmw18ofjnf773kedmkdmdkpwpe.
Olenkin ihmetellyt että miesasiamiehet on olleet hiljaisempia viime aikoina. Menikö ne demille? Hyvä. Tytöt oppivat jo nuoresta ketä vältellä, oppivat solidaarisuutta toisiaan kohtaan puolustautuessaan yhdessä noita vastaan ja oppivat potkimaan tämän tyyppisiä miehiä munille.
Vierailija kirjoitti:
Demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijikkkkkkieoemdkeooajdnhdjdhhhalalmdndnnjdjdhxhjd2jiwkwksmdnxjxjdjssjkkdmdndndjdieklaöaöslxppdpemdmcncnndemksosldelkdckmfmfmkxkwllwdlmxmcmw18ofjnf773kedmkdmdkpwpe.
Sori mut mä en lähetä sulle Bitcoineja
Siellä ihaillaan muovimuijia, puskutraktorihuulia, kovia horomeikkejä, pastellihiuksia, ihon paljastelemisia ja muuta WT-tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut mä en lähetä sulle Bitcoineja
Älä huoli, mä voin lähettää sulle BIATCHCoin :eja.
Kerrotko miten?