Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe hajoamassa sun seksuaalisen halun puutteeseen

Vierailija
15.09.2018 |

Teen vaativaa työtä joka vie mehut, hoidan ruuanlaiton, pyykit, siivoamisen ym. Olen iltaisin aivan poikki. Puoli vuotta sitten testi näytti että on kehittymässä vaikea työuupumus. En ole suostunut sairastamaan, vaan olen sinnitellyt. Tarvitsen työpaikkani. Mutta tällä on hintansa: seksuaaliset halut 0, en vaan jaksa. Mies jaksaa olla tästä mulle vihainen. Alan olla niin rajalla että otan kohta mitä tahansa mömmöä joka palauttaa halut koska seksi ilman halua ei tunnu hyvältä. Ja jos ei ole seksiä ollenkaan, mies syyttää ja syyllistää. Mitä mä teen????

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti olla otsikossa mun, ei sun

Vierailija
2/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle lupa käydä vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies aloittakoon kotitöiden tekemisen näin alkajaisiksi.

Vierailija
4/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee sillä aikaa, kun sinä laitat ruokaa, peset pyykkiä ja siivoat?

Vierailija
5/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee yleensä töitä tai urheilee. Osallistuu kyllä sen verran kun pystyy. Ollaan molemmat ok-duuneissa mutta siivoajaan ei ole varaa.

Vierailija
6/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut luvan käydä vieraissa. Sekään ei auta. Kiukkua vaan puskee..

Vierailija
7/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa standardeja. Ei ole pakko olla tiptop-siistiä, ei ole pakko joka päivä laittaa itse ruokaa.

Vierailija
8/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vaativaa työtä joka vie mehut, hoidan ruuanlaiton, pyykit, siivoamisen ym. Olen iltaisin aivan poikki. Puoli vuotta sitten testi näytti että on kehittymässä vaikea työuupumus. En ole suostunut sairastamaan, vaan olen sinnitellyt. Tarvitsen työpaikkani. Mutta tällä on hintansa: seksuaaliset halut 0, en vaan jaksa. Mies jaksaa olla tästä mulle vihainen. Alan olla niin rajalla että otan kohta mitä tahansa mömmöä joka palauttaa halut koska seksi ilman halua ei tunnu hyvältä. Ja jos ei ole seksiä ollenkaan, mies syyttää ja syyllistää. Mitä mä teen????

Mikä mömmö luo naiselle seksihalut?

Vierailija
9/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee yleensä töitä tai urheilee. Osallistuu kyllä sen verran kun pystyy. Ollaan molemmat ok-duuneissa mutta siivoajaan ei ole varaa.

Laskekaa tarkasti menonne, pystyykö mistään tinkimään ja satsaamaan siivoojaan? Kuten limppari, herkut, jotain muuta? Helposti kertyy huomaamatta menoja 50-100e / kk.

Vierailija
10/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää työ on elämässä, oikeasti, sinulle? kuinka tärkeää parisuhde on elämässä? Punnitse näitä ja tee sitten johtopäätökset. 

Työtä voi oikeasti tehdä vain 100%:sestikin, ei ole pakko antaa 130%. Jos tuota menoa jatkat, menetät puolisosi lisäksi sekä työsi että terveytesi. Punnitse, oletko valmis siihen.

Sitäkin voit miettiä, itkeekö kuvitteellisella haudallasi enemmän pomo vai puolisosi.

Vierailija
11/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tekee sillä aikaa, kun sinä laitat ruokaa, peset pyykkiä ja siivoat?

Luultavasti leikkii lasten kanssa rankan työpäivän jälkeen.

Vierailija
12/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan paska mies, joka ei sytytä sua. Enemmän siihen haluun vaikuttaa parisuhteen ongelmat kuin väsymys. Oon ollut ite siinä tilanteessa. Erosin. Nyt on ihan sama raskas työ, kotitöitä enemmän ja rahaakin vähemmän, mutta seksihaluja todellakin on, koska nykyinen mies vaan on niin haluttava. Ja muutenkin tässä suhteessa arvostetaan toisiamme ja näytetään se joka päivä. On hellyyttä ja seksi tuntuu todella hyvältä. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta eli ei ole ihan alkuhuumaakaan enää.

Vierailija
13/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei ole niin olkaa ystävällisiä ja älkää tehkö. Kahden aikuisen kodinhodossa ei ole juuri työtä.

Vierailija
14/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että et todellakaan ole yksin tämän ilmiön kanssa. Näin miehenä kertoisin, että meille näiden mainitsemiesi asioiden tärkeysjärjestys on täysin erilainen. Millekään asialle ei ns. löydy aikaa, jos sille ei ota aikaa. Naisilta kyllä löytyy aikaa pyykkäämiseen,  siivoamiseen ja ruuanlaittoon, mutta ei seksiin.

Lähdetään nyt siitä, että meitä miehiä ei kiinnosta pätkääkään onko pyykit pesty, ruokaa pöydässä tai siistiä, jos parisuhteessa ei ole seksiä. Siis ensin seksi, sitten ne kotityöt ja mieskin auttaa mielellään.

Se miten yllä olevaan päästään onkin hankalampaa. Miehelle on erittäin tärkeää, että hän tietää sinun tiedostavan tämän seksin puutteen olevan ongelma. Se miten sitten löydätte siihen yhteisen ratkaisun onkin se pihvi..

Vierailija
15/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet burnoutin partaalla, hellitä. Lopeta liiat kotityöt, käske miehen tehdä tai hankkia joku tekemään. Siivouspalvelut eivät ole mahdottoman kalliita (siivooja ei tienaa, vaan firma). 

Ei ketään haluta tuossa tilanteessa. Ilmeisesti USAssa joku lääke haluttomuuteen, muttei se auta kun tilanne tämä.

Vierailija
16/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan paska mies, joka ei sytytä sua. Enemmän siihen haluun vaikuttaa parisuhteen ongelmat kuin väsymys. Oon ollut ite siinä tilanteessa. Erosin. Nyt on ihan sama raskas työ, kotitöitä enemmän ja rahaakin vähemmän, mutta seksihaluja todellakin on, koska nykyinen mies vaan on niin haluttava. Ja muutenkin tässä suhteessa arvostetaan toisiamme ja näytetään se joka päivä. On hellyyttä ja seksi tuntuu todella hyvältä. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta eli ei ole ihan alkuhuumaakaan enää.

Minä uskon myös, että kyseessä on syvemmät parisuhteen ongelmat eikä niinkään uupumus. Aloittaja ei vain enää tunne halua miestään kohtaan. Siihen voi olla syynä pettymyksen, katkeruuden tunteet, epäoikeudenmukaisuuden kokeminen parisuhteessa, selvittämättömät ristiriidat.

Vierailija
17/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä jo ehdin loukkaantua, että kaikesta sitä on syytetty, mutta ei tästä.

Vierailija
18/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa niin, että seuraavan puolen vuoden ajan vaihdatte rooleja. Mies tekee yksin noi kaikki kotihommat töiden jälkeen ja sinä lähdet harrastuksiin ja urheilemaan. Veikkaan, että sinua alkaa seksi taas kiinnostaa, mutta mies ei jaksa.

No oikeasti arvaan, ettei mies suostu tuphon, koska on laiska ja itsekäs vapaamatkustaja.

Vierailija
19/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuva muka-lipsahdus, joka paljastaa totuuden. Se on "sun" eli miehesi halu joka on kaatamassa perheen. Se, että ei halua tukea partneriaan vaan haluaa naida masentunutta, väsynyttä ja sairasta ja jos ei saa, niin nalkuttaa, niin se. Se on se ongelma.

Vierailija
20/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle lupa käydä vieraissa.

Mistä kumpuaa virheellinen käsitys, että tavismies pystyy tuosta noin vaan käymään vieraissa aina silloin tekee mieli? Vai tarkoitetaanko tässä huo*issa käyntiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi