Mihin poliittiseen puolueeseen kissasi kuuluu?
Kommentit (20)
Kommunistiseen puolueeseen. Ensi viikolla lähdössä tapaamaan tovereitaan Pohjois-Koreasta.
Kokoomus. On sellainen kermaperse, ettei toista moista olekaan. Ei voi ymmärtää palvelijoita, joilla ei muka ole tarjota kissoilleen luomunaudan sisäfilettä ja kampasimpukoita.
Oppositiossa vahvasti tässä taloudessa, puoluetta en voi varmaksi sanoa mutta nenän alla on musta viiva.
Kokoomuslainen kerma.... Itse olen vihervassari palvelija.
mau-mau liikkeeseen. On pahaluontoista porukkaa se.
Kissamme kuuluu kommunistiseen puolueeseen. Kuvittelee koko naapuriston olevan kaikkien yhteisomistuksessa ja kuseksii kenen nurkkiin tahansa.
Ei äänestä mitään puoluetta, koska on jyrkkä maulainen.
Suomen S0malit. Ei loukkaavia ilmiantoja kiitos.
Persut. Näkisitte mitä se tekee kaikille vieraille kissoille, jotka tulee sen reviirille. Etenkin yhtä persialaista se inhoaa syvästi.
Viher-vassari. Tuntuu olevan aina jotenkin vastakarvaan?
On varmaan valinnut perussuomalaiset tai maumau-puolueen. Ei ole syntyjään suomalainen kissa. Toisaalta voisin kuvitella valinnan kohdistuneen vihervassareihin (kaikki tänne heti nyt ilmaiseksi) tai jopa kokkareihin (mä oon paras kaikista). En oikein tiedä.
Missä puolueessa odotetaan tassut ojossa parasta palvelua? Se se on.
Vähän pahoin pelkään, että meidän kolli kuuluu RKP:en. Se on snobi, eikä halua ymmärtää mitään käskyjä.
Vanhempi on ainakin kokoomuslainen. Änkee syömään pennun ruokia pennun naaman ohi, vaikka on ennestään lähes ylipainoinen ja vaikka omat dieettiruoat odottaisivat ksokemattomina kupissa. Kävelee pöydillä, jos haluaa. Entinen keskustalainen maatiaispoika, muuttanut kaupunkiin sisäkissaksi. Ennen tykkäsi vain makoilla heinikossa ja käydä satunnaisesti syömässä kotosalla.
Nuorempi on vihreä ekohipsteri. Se on ollut syntymästään asti urbaani, eikä sille kelpaa mitkään kaupan e-aineruoat, vaan haluaa vain luonnollista raakaruokaa. Kakkaa vain puupellettiin. Hengittelee kissanminttua päivät pitkät ja hankkiutuu kahakoihin vanhemman kissan kanssa ärsyttämällä sitä.
Kepulainen maalaiskissa. Ei ole edes käynyt kaupungissa.
Älkää nyt sanoko että kissani on ainoa kansallissosialisti =(
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sanoko että kissani on ainoa kansallissosialisti =(
Ei ole. Mun toinen kissanikin on. Toinen taas on vihervassari. Mulla on myös rescuekoira ja tämä nationalistikissa pitää sitä alempiarvoisena ja vähemmän älykkäänä. Sen mielestä koiraa ei olisi koskaan pitänyt edes päästää näiden seinien sisäpuolelle. Vihervassarikissa taas veljeilee koiran kanssa, nukkuvatkin vierekkäin. Joskus kissoille tulee keskenään oikein kunnon rähinä, kun nationalistikissa järjestää Ovet kiinni -tapahtuman ja marssii mielenosoituksellisesti maukuen ympäri kämppää.
Mun kissani on vasemmistoliiton jäsen.
Pahoittaa mielensä joka asiasta ja on omasta mielestään koko maailman napa.