Treffit miehen luona, kuuluuko viedä jotain?
Olen menossa ekaa kertaa yhden miehen luo ja miehellä valmiina viiniä ja jotain syötävää. Kuuluuko minun viedä jotain ja mitä se voisi olla? Olen tosi mielikuvitukseton näissä jutuissa enkä yleensä treffaile ihmisten kotona enkä tunne koko ihmistä yhtään niin en tiedä mitä voisin viedä. Vai tarvitseeko viedä mitään?
Kommentit (20)
Luulen ettei sen miesparan tietoisuuteen mahdu havaita, vietkö jotain vai et, koska sen kaikki ajatukset täytyyvät siitä, miten hän onnistuisi luovimaan illan niin, että saisi lopuksi seksiä.
Jos sinulla olisi järki mukanasi, et ylipäänsä menisi vieraan miehen luo. Jotain itsesuojeluvaistoa, naiset!
Kondomit. Aika moni mies yrittää nykyään saada paljaalla, ja yleisin veruke on että ei nyt satu olemaan kondomeja.
Itse vien aina kondomin sisään laitettuja luumuja. En tiedä miksi mutta ei ole yksikään mies vielä ovelta käännyttänyt.. Seksiäkin olen saanut joka kerta.
Ai niin, ja ethän ole ensimmäistä kertaa tätä miestä tapaamassa? Jos kyllä, niin älä hyvä ihminen mene heti hänen kotiinsa. Ensimmäinen tapaaminen, tai mieluiten muutamakin, aina julkisella paikalla.
t. 9
No olen siis baarissa miehen tavannut aiemmin, että en nyt ihan kylmiltäni ole menossa kenenkään luokse. Mutta kun äijä ilmeisesti viininkin on jo hommannut niin enpä taida viedä mitään. Kun en vaan keksi mitä veisi 😅
Ap
Minä ainakin vein.
En mene kyläilemään kenekään kotiin ilman jotain pientä muistamista.
Pullo hyvää viiniä 10e + on aina hyvä valinta.
Mutta kyllä. Minusta se on kohteliasta näin ekalla kerralla.
Totta kai viet jotain tuliaisiksi. Kuka menee kylään tyhjin käsin?
No vie vaikka viinipullo, eihän sitä kuitenkaan tarvitse juoda.
En juo viiniä, tai muutakaan alkoholia. Olisi todellinen turn off jos nainen alkaisi kodissani ryyppäämään, todennäköisesti jatkaisi tätä myös myöhemmin parisuhteessa ja myös raskauden aikana, jos asiat etenisivät.
Vierailija kirjoitti:
En juo viiniä, tai muutakaan alkoholia. Olisi todellinen turn off jos nainen alkaisi kodissani ryyppäämään, todennäköisesti jatkaisi tätä myös myöhemmin parisuhteessa ja myös raskauden aikana, jos asiat etenisivät.
Ja olet edelleen sinkku? Asenne kohdillaan.
Liukkaria ja kortsuja.
19-v futiskundi
En ole nelikymppinen, eli siitä sukupolvesta joista jokainen on alkoholisti joka ei näe elämässään mitään muuta juhlimisen tapaa.
Viinipullon veisin, ja vaikka jotain pientä syötävää: viinirypäleitä, suolakeksiä, juustoa tms. Kyllä nuo ehtii tuhoamaan myöhemminkin, vaikka tämän illan tarjoilut olisikin valmiina. Antaa hyvän vaikutelman, jos jotain viet.
jätä satanen yöpöydälle kun olet lähdössä
Viinipullo on aina ok. Vaikka cavaa tai proseccoa.