Kävin tänään siellä kuuluisassa Oulun "ihmisroskiksessa". Näytti ihan tavanomaiselta kauppakeskuksen edustalta.
Ehkä näytin itse rikkaan keskustalaisen silmiin roskalta kun en omista kallita vaatteita.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Et vaan huomannut kun sulauduit niin hyvin joukkoon.
niin luultavasti kuten aloituksessa jo mainitsin
Pyöräilen Valkean edestä joka päivä työmatkalla ja kyllä siellä näkyy noita "roskia" olevan. En kyllä ymmärrä miksi ne jotain pelottaisi, lähinnä surettaa.
Minulla soi jotkut hälytyskellot päässä kun kuulen tai luen tuon sanan.
No en viitsi kertoa mistä ajasta tuo minua muistuttaa, koska mo d3r ointi.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen Valkean edestä joka päivä työmatkalla ja kyllä siellä näkyy noita "roskia" olevan. En kyllä ymmärrä miksi ne jotain pelottaisi, lähinnä surettaa.
Ehkä sekoitat heidät feissareihin. Nämä ovat nyt viikonloppuvapaalla
Niitä pahimpia ei ole näkynyt sen kohun jälkeen.
Ei ainakaan silloin kun olen valkeassa käynyt.
Yleensä ovat siellä aina pyörineet.
Mitä rikas keskustalainen edes tekee Valkean kaltaisessa roskapaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Niitä pahimpia ei ole näkynyt sen kohun jälkeen.
Ei ainakaan silloin kun olen valkeassa käynyt.
Yleensä ovat siellä aina pyörineet.
alempi keskiluokka ei uskalla näyttäytyä enää siellä
Vierailija kirjoitti:
Mitä rikas keskustalainen edes tekee Valkean kaltaisessa roskapaikassa?
halveksii
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että satoi?
pistin merkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että satoi?
pistin merkille
Huonolla säällä ei niillä penkeillä juurikaan istuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että satoi?
pistin merkille
Huonolla säällä ei niillä penkeillä juurikaan istuta.
ai että ranttujakin vielä
Ei ne siellä sateella istu. Käyn keskustassa töissä ja jos ei sada, niin aina siellä istuu ne samat naamat. Osa alkoholisteja ja osa huumeiden käyttäjiä. Yks päivä yksi naisista oli paskalla siinä kukkapurkin takana ja kysyi olisiko minulla paperia kun ohi kävelin. Siinä ne kusee ja paskantaa ihan aivomesti. Ihan oikean ongelman Moilanen otti esille ja harmi, että itse ongelma jäi tämän kohun varjoon. En minäkään sitä turvattomana pidä, mutta oksettavaa se kuseminen ja paskantaminen siinä on.
Ennenhän nämä ihmiset ovat olleet Mannerheimin puistossa, mutta nyt ku se on remontissa, istuvat Valkean edessä. Kaiken huippu oli yksi päivä kun aivan sekaisin oleva nuori nainen hyppi aitojen yli Mannerheimin puistoon, veti housut alas ja kusi keskelle työmaata. Oli siinä työmiehillä ihmettelemistä. Vessana vissiin sitäkin puistoa pitävät niin kuin Valkean edustaakin.
Asuvat Kenttätiellä asunnottomien ja päihdeongelmaisten majoituksessa ja päivällä kokoontuvat siinä. Joka päivä, jos ei sada.
Se on puhdistunut. Nyt ne ovat kaatopaikalla (bubi).
Enemmän ne feissarit häiritsee, kun tulevat ”iholle”. Nykyään niitä feissareita näkee jo siinä kaupunginkirjaston edustalla ihmisiä pysäyttelemässä! Rasittavia.
Et vaan huomannut kun sulauduit niin hyvin joukkoon.