Millainen ihminen omistaa henkilövaakan kotonansa?
No joo ehkä jos laihduttaa isosti, mutta kun normaali painoinen? Outoa? Neuroottista kytätä lukemaa kun peili näyttää että kaikki ok. 😕
Kommentit (31)
En tiedä. Mulla on ylipainoa mutta ei ole koskaan ollut vaakaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on mun että ne jotka siinä vaa'alla edes silloin tällöin käyvät niin pysyvätkin normaalipainoisina kun sen pienenkin painonnousun pääsee heti korjaamaan. En minä ainakaan paria kiloa vaatteista huomaa, vaa'alla käyn varmaan pari kertaa kuussa normaalisti.
Minä käyn joka aamu juuri tuosta syystä. Tiedän pienentää tai suurentaa ruoka-annokseni sen mukaan. Lääkitykseni vaatii tiettyä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on henkilövaakka?
Tarkoittaisiko vaakaa? Ap on varmaan Turkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on henkilövaakka?
Tarkoittaisiko vaakaa? Ap on varmaan Turkusta.
Emmää kyl puhu vaakast vaik Turust oonki. Kuka tääl muka noin puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi? 😀
Minkälainen ihminen kysyy noin omituisia kysymyksiä?
Suurimmalla osalla on varmasti kotonaan vaaka ja siinä käydään puntaroimassa itsensä ihan säännöllisesti.
Vastaan sinulle siis, että vaaan omistaa tavallinen ja itsestään huolehtiva kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä jos laihduttaa isosti, mutta kun normaali painoinen? Outoa? Neuroottista kytätä lukemaa kun peili näyttää että kaikki ok. 😕
Niin? Itse kyttään painoani joka päivä. Haluan pysyä laihana. Vaikka elämme "kehokapinallisuuden" aikaa, niin itse mieluummin kuolen kuin läskistyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi? 😀
Sitä minäkin ihmettelin :D Suomen kieli veti herneen nenään kun sitä raiskattiin?
Hyvin esitetty kysymys ja tavallaan suomea.