Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen omistaa henkilövaakan kotonansa?

Vierailija
15.09.2018 |

No joo ehkä jos laihduttaa isosti, mutta kun normaali painoinen? Outoa? Neuroottista kytätä lukemaa kun peili näyttää että kaikki ok. 😕

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on henkilövaakka?

Vierailija
2/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa kotonansa? Katoaako omistusoikeus, jos vie vaa'an kodin ulkopuolelle, vai mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Olen ymmärtänyt, että henkilövaaka pitää omistaa työpaikallansa, ei kotonansa.

Vierailija
4/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 99% suomalaisista, uskoisin.

Vierailija
5/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sairaudet voivat oirehtia nopealla painonlaskulla tai nousulla. On hyvä kerran pariin kuukauteen tarkistaa, varsinkin jos on muita oireita.

Vierailija
6/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen, joka laihdutti n. 60kg, ja nyt täytyy pitää huoli, ettei tuu takaisin.

Vierailija
7/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakka on, peiliä ei muualla kuin vessan kappin ovessa. Vaakkalla käyn pari kertaa vuodessa. Ihan olen tavallinen tallaaja vaikka vaaka onkin. Ja horoskooppimerkkikin on vaakKa.

Vierailija
8/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilövaaan.

Vierailija
9/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilövaaan.

Henkilövaa'an. Ei voi olla kolmea vokaalia peräkkäin.

Vierailija
10/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on mun että ne jotka siinä vaa'alla edes silloin tällöin käyvät niin pysyvätkin normaalipainoisina kun sen pienenkin painonnousun pääsee heti korjaamaan. En minä ainakaan paria kiloa vaatteista huomaa, vaa'alla käyn varmaan pari kertaa kuussa normaalisti.

Vierailija
11/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaakkassa nahkatpäällysteet

Vierailija
12/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin, kun "voin syödä mitä vaan ja pysyn silti 50-kiloisena" -nuoruuden jälkeen huomasin yhtäkkiä lihoneeni 15 kiloa vuodessa. Nyt yritän motivoida ruokavalion ja liikunnan muutosta painoa tarkkailemalla. Helpompi ylläpitää painoa kuin huomata vuoden päästä että olen 15 kiloa yli terveellisen rajan ja yrittää tiputtaa niitä.

Vierailija
13/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni. Painon seuraaminen tuntuu olevan monella tapana. Minulla ei ole, koska en pidä kilojen ja kalorien seuraamisesta. Huomaan painon muutokset vaatteiden istuvuudessa ja peilissä.Vaaka ei myöskään näytä onko tullut lihasta, läskiä vai nestettä.

Vierailija
14/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa hallita painoaan, on punnita itsensä henkilövaa'alla kerran viikossa aina samaan aikaan.

Eipähän pääse lihominen tulemaan yllätyksenä.

Toinen vaihtoehto on tuijottaa säännöllisin väliajoin peiliin.

Samalla voisi oppia, ettei itsekään ole täydellinen.

(Jos peilikuva näyttää täydelliseltä, pitää muistaa, että muiden silmissä et näytä samalta)

Vierailija
15/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen ihminen, joka raakasti vaan vetää omatekemää pullaa ja viintä naamaan ja menee sen jälkeen vaakalle omassa kotona.

Vierailija
16/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti katsottuna se on varmaan ihminen, jolla on kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Hänellä on sen verran varallisuutta, että voi sijoittaa tuo n. 15€ moiseen turhuuteen. Juurikaan tämän tarkemmin ei varmaankaan voida ko. henkilöstä mitään sanoa?

Vierailija
17/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkkailen painoani, koska se helposti putoaa reilusti alle 50. Eikä sitä painonlaskua aina heti huomaa.

Vierailija
18/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska peili ei näytä "kaikki ok". Ostin Nokian wifi-vaa'an. Helppokäyttöinen ja tallentuu tulokset suoraan nettiin. Auttanut pudottamaan jonkin verran paremmin - ei toki korvaa itsekuria sekään.

Vierailija
19/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItään vaakoja ei tarvita, kunhan päivittäin muistaa toistaa itselleen vanhaa sananlaskua "Kuka sen kakunpalan huulille vie, ellei möhömahan käpälä itse?"

Avainsana: ITSEKURI.

Vierailija
20/31 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan useimmat normaalit ihmiset omistavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi