Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua että yksi työntekijä vaihtaa pois kaikki myöhäisemmät vuorot?

Vierailija
15.09.2018 |

Tekee listat niin että kaikilla on yhtä monta myöhäisempää vuoroa. Sen jälkeen vaihtaa pois kaikki omat myöhäisemmät vuorot. Eli käytännössä tekee vain aamuja.
Muut sitten kiltisti tekee listan mukaan.
Mua vaan ärsyttää tää tyyli.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vaihtaa, jos ottaa päähän.

Vierailija
2/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa ne kaikki myöhäisimmät vuorot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vaihtaa? Siópien jonkun toisen työntekijän kanssa  vuoron vaihdosta? Entä jos se toinen ei tykkää aikaisista aamuista?

Vierailija
4/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vaihtaa, jos ottaa päähän.

Näin. Joku toinen voi tykätä illoista, me vaihdetaan usein työkaverin kanssa niin että hän tekee mun aamun (hänellä pienet lapset) ja minä taas hänen illan, kun tykkään harrastaa aamupäivisin ja omat lapset jo aikuisia. Enkä toki moiti iltalisiäkään ;)

Jos tosiaan vain tyyli ärsyttää niin anna aloittaja olla.

Vierailija
5/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä vaihtaja ei kysy muiden mielipiteitä.Sano hänelle että sinäkään et aina halua tehdä iltoja.

Vierailija
6/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä vaihtaja ei kysy muiden mielipiteitä.Sano hänelle että sinäkään et aina halua tehdä iltoja.

Kyllä sen on vähän pakko kysyä ainakin siltä jonka kanssa vaihtaa vuoroa. Muille se ei kuulu!

Vierailija
7/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vapaaehtoisista vaihdoista, niin niihin lienee kenellä tahansa oikeus. Miksi et itse yritä vaihtaa osaa iltavuoroistasi pois jos noin ärsyttää?

Vierailija
8/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illoista tulee iltalisät?

Vierailija
9/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihdan monesti työkaverin kanssa omia aamuja iltoihin. Kumpikin on tyytyväisiä ja muita asian ei pitäisi häiritä.

Minusta tuo on ihan reilua, että työvuorolistat tehdään ensin siten, että kaikilla on yhtä paljon kaikkia vuoroja ja jos haluaa vaihdella, niin sitten voi. Varmaan enemmän närää aiheuttaisi jos listoissa olisi suoraan nuo vaihdetut vuorot kun ”Marjatta saa puolet illoista ja Liisa puolet aamuista. Epistä!”.

Vierailija
10/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekee listat niin... " ymmärtäisin niin, että tämä henkilö itse tekisi listat, ja sitten itse vaihtaisi. Ei käy!

Eri asia, jos sopii vaihdoista toisten kanssa. Ehkä siellä on sellaisia, jotka ovat aamu-unisia ja tekevät mielellään iltavuoroja. Silloin se asia ei kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
11/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi sopia vaihdoista. Minä teen mielellään vaan iltaa. Vaihdan aina aamut pois jos mahdollista

Vierailija
12/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa meillä oli yksi, jolle ei piirretty lauantai-iltoja esimiehen lepsuuden takia. Sen yhden kerran, kun hän sinne joutui, alkoi pommittaa työkavereita viesteillä, että heidän pitäisi vaihtaa, kirjoitti mm "ymmärrät sitten kun sinulla on lapsia" (lapset olivat jo teini-ikäisiä...). En tiedä, mikä tilanne ap:n työpaikalla on, mutta joskus vakkarityöntekijä "painostaa" vuoronvaihtoihin ja se ei ole ok.

Vierailija
13/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla yllätyksenä, mutta elämä ei ole reilua. Vatvomisella pilaat oman elämäsi.

Vierailija
14/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ärsyttävää. Jos itse tekee vuorot, niin todennäköisesti ehtii alkaa omia vuorojaan vaihtelemaan jo ennen kuin kaikki on saaneet listansa. Ja äkkiä tulee tavaksi vaihtaa sen saman työntekijän kanssa.

Meillä ainakaan ei monikaan halua vaihtaa vuorojaan. Ja meillä nuo myöhäiset vuorot on raskaita, ei kukaan haluakaan niihin vaihtaa 😀

Vierailija
15/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä, mutta elämä ei ole reilua. Vatvomisella pilaat oman elämäsi.

Varma keino päätyä kynnysmatoksi on hyväksyä kaikki epäkohdat suutaan avaamatta!

Vierailija
16/16 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, mikset sää kysy niiltä tykkääkö joku ilta ja yövuoroista? minä ainakin tykkään, aamut on perseestä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän