Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tykkäsi huonoa kun maksoin ravintolalaskuni!

Vierailija
14.09.2018 |

Eli uusi tuttavuus olisi halunnut maksaa molempien osuuden. Maksoin kuitenkin itse, sillä en halua jäädä minkäänlaiseen "kiitollisuudenvelkaan". Mies vaikutti pettyneeltä ja sanoi vaan lähtiessään - Jep jep, soitellaan!

Teinköhän jotakin väärin? Sillehän ei mitään voi, jos rahaa sattuu olemaan sen verran, ettei tarvitse toisten lompakolla loisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin. Mies ehkä koki että hänen ystävällisyytensä torjutaan, mutta ymmärrän kyllä tuon, ettet halua jäädä kiitollisuudenvelkaan. En minäkään tahtoisi. Sitten myöhemmin jos tapaillaan lisää, on minusta ok jos vuorotellaan tarjoamisessa.

Vierailija
2/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mihinkään kiitollisuudenvelkaan jäänyt, sillä nykyinen aviomieheni maksoi seuraavatkin treffit. Ja sitä seuraavat. Hyvin on mennyt jo 36 vuotta, koskaan ei tarvitse maksaa itse mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta kuin todeta, että kyllä suomalaiset naiset on ääliöitä.

Vierailija
4/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja viittaan siis ap:n toimintaan!

Vierailija
5/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on palstalla ulisseet että naisen pitää AINA maksaa omat syömisensä. Nyt sit ei kelpaakaan? Koittakaapa päättää mitä haluatte?

Vierailija
6/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja viittaan siis ap:n toimintaan!

Mikä siinä on ääliötä jos maksaa itse?

Vierailija
7/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tilannettahan voi verrata lahjasta kieltäytymiseen, ja kyllähän silloin lahjan antaja usein loukkaantuu. Ehkä mies otti kuitenkin vähän turhan paljon itseensä, mutta ei sinun kannata tämän perusteella kuitenkaan arvostella häntä. Kyseessä oli luultavasti vain hänelle liian hämmentävä tilanne.

Vierailija
8/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikoihin eletty, jos täytyy teeskennellä köyhempää tai a7vuttomampaa kuin oikeasti onkaan. 

Vierailija
9/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mihinkään kiitollisuudenvelkaan jäänyt, sillä nykyinen aviomieheni maksoi seuraavatkin treffit. Ja sitä seuraavat. Hyvin on mennyt jo 36 vuotta, koskaan ei tarvitse maksaa itse mistään mitään.

Nätillä naamalla ja antavaisella luonteella pääsee hautaan asti. Hyvä sinä! 👏

Vierailija
10/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran niin, että mies loukkaantui kun tarjouduin maksamaan oman osuuteni. Sanoin vain huolettomasti "voin kyllä maksaa itse" eikä hän pistänyt siinä tilanteessa ollenkaan vastaan. Vasta jälkikäteen ilmeni että hän oli loukkaantunut. Joillekin tuo että saa tarjota naisille on siis todella tärkeä asia...

Vierailija
11/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin. Tai näin ainakin oletan. Mutta kyllä oman osuutensa voi maksaa myös niin, että siitä jää vähän hapan sivumaku. On ts. eriasia maksaa omaosuutensa sen isompaa tai kummempaa meteliä asiasta pitämättä, Tai sitten maksaa oma osuutesna ja selittää toiselle kuin vajaa älyiselle, että miksi näin tekee. Itse muistan tikanteen, jossa nainen aikanaan kivahti isoon ääneen, että mitä minä oikein kuvittelen ja luulen ja kuinka olisi tasa-arvoisempaa,että molemmat maksamme omamme. - Kaikki tämä pvälittömästi sen jälkeen  kun vastasin tarjoilijan kysymykseen siitä, että tuleeko yhteen va erikseen?  - Vastasin siis vain, että kiitos yhteen kiitos, - minä voin maksan. 

Valmiuteni tarjota on kai itselläni peruja Jenkeistä, jossa naiset odottivat, että minä (miehenä) maksan. Ei sitä heidän erikseen siellä tarvinnut sanoa, mutta tuli muutoinkin selväksi, ettei siellä ole sukupuolten välillä samanlaista tasa-arvoa tai samanlaista "kahden köyhän opiskelijan" sääntöä, jolloin voidaan luontevasti jakaa ja puolittaa ravintolalasku ilman, että saisi, tai ainakaan minä en ole kokenut, että olisin Suomessa saanut niskoilleni maineen persaukisena naisten vihaajana tai muuna, johon naisten ei kannata uhrata aikaansa, jos ja kun olen joskus myös odottanut, mitä nainen sanoo tarjoilijalle vastaukseksi. - Tai oottaa on väärä sana, koska monta kertaa nainen on ennättänyt sanomaan sen, ennenkuin itse olen ennättänyt sanomaan mitään tai sitten olemme yhdessä sopineet laskun jakamisesta jo ennen syömään menoa niin, että kumpikin maksaa omansa.  On kyllä niinkin käynyt, että nainen on halunnut tarjota minulle. Tasa-arvo on molempien tai nykyään kai pitäisi sanoa kaikkien kannalta hyvä juttu. Vielä kun osasii ottaa tarjoamisen kohteliaasti ja huomaavaisesti vastaan, ilman että vaikutaa liian siirappimaiselta. - Se on sitten tisen häpeä, jos hän kuvittelee ostavansa minut puolelleen vain tarjoamalla minulle aterian.       

Vierailija
12/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli uusi tuttavuus olisi halunnut maksaa molempien osuuden. Maksoin kuitenkin itse, sillä en halua jäädä minkäänlaiseen "kiitollisuudenvelkaan". Mies vaikutti pettyneeltä ja sanoi vaan lähtiessään - Jep jep, soitellaan!

Teinköhän jotakin väärin? Sillehän ei mitään voi, jos rahaa sattuu olemaan sen verran, ettei tarvitse toisten lompakolla loisia.

Teit. Sinun olisi pitänyt kohteliaasti kiittää ja olla iloinen, että toinen halusi maksaa.

Vierailija
13/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan OK jos nainen haluaa maksaa osuutensa. Mutta älkää hyvänen aika KOSKAAN IKINÄ tehkö sitä näkyvästi siinä ravintelin pöydässä!!! Päällepäin tulisi näyttää aina siltä, että mies maksaa laskun ja rahat voi sujauttaa miehelle vaikka pöydän alla tai sillai jotenkin huomaamattomasti. 

Vierailija
14/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käytöstavat!

Vierailija
15/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on palstalla ulisseet että naisen pitää AINA maksaa omat syömisensä. Nyt sit ei kelpaakaan? Koittakaapa päättää mitä haluatte?

Oliko ap eksynyt ulin kanssa treffeille?

Vierailija
16/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei tykännyt yhtään kyttyrää, kun tarjosin hänelle viikolla ruoan ulkona. Tosin en olisi sitä tälläkään kertaa tehnyt, jos hän olisi palstan Lompakko-Lasse (=ap).

Vierailija
17/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtokauppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erikoisen nätti ja vartalokin sellainen suomimiesten haukkuma persjalka. Rakkautta silti riittää!

Ap

Vierailija
18/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtokauppa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erikoisen nätti ja vartalokin sellainen suomimiesten haukkuma persjalka. Rakkautta silti riittää!

Ap

Ap?!