Mitä miehet hakevat, kun treffeillä ehdottavat väkivaltaista elokuvaa?
Yrittävätkö todistella, että voivat katsoa? Tänään miehen kanssa ensimmäisillä treffeillä katoin elokuvaa ja se oli väkivaltainen. Tätä on tapahtunut enemmänkin. Nuoruudessani mies toisilla treffeillä näytti minulle elokuvan (en muista nimeä) jossa oli raiskauskohtaus.
Kommentit (28)
Mullekin nuorena poikaystävä alkoi innoissaan näyttämään raiskausleffaa, oli vielä joku laiton splatter tms. Poikaystävästä tuli kutakuinkin 5min sisällä EX.
Vähän nyt riippuu millaisista elokuvista oikeasti kyse. Toimintaelokuvat esim. sisältävät väkivaltaa, mutta hölmöläinen on jos yrittää etsiä jotain piilomerkitystä jonkun tällaisen tavallisen uutushitin katsomisesta.
Ei vaan he vaan eivät osaa miettiä että ehkä treffikumppania ei tuo genre kiinnosta. Tyhmyyttä siis.
Siksi koska miehet ymmärtää että fiktio on fiktiota ja kuvittelee, että naisetkin sen ymmärtävät.
Mies ei halua borettua kuoliaaksi sen elokuvan aikana.
Kertokaapa naiset mikä olisi juuri tällähetkellä sellainen elokuva mitä mieluusti lähtisitte treffeille katsomaan.
M
Paha paha, pakene, vielä kun ehdit.
Itse laittaisin Hiljaiset Sillat tai muuta romantillista. < ei ole kirjoitusvirhe, naiset tykkää romantillisesta. Viis siitä, että kumpikin nähnyt kyseisen elokuvan kymmenen kertaa,
Jotkut miehet nyt vain ovat typeriä. Etsi parempi mies.
Jätä se sika!!! Mix miehet on aina noin dyhmiii????!?!?!?!?? EN TAJUUXX????
Mikset avaa suutasi jos et halua katsoa sellaista. Väkivaltaiset elokuvat on viihdyttäviä. Jos et tykkää, niin sano se, äläkä vain täällä avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa naiset mikä olisi juuri tällähetkellä sellainen elokuva mitä mieluusti lähtisitte treffeille katsomaan.
M
Se missä on Jasper Pääkkönen! Se kiinnostaisi nähdä. Se klans man jotain...
Mikä vain leffa käy kunhan ei ole romanttinen komedia jossa pääparina Jennifer Aniston ja Owen Wilson :D
Vierailija kirjoitti:
M
Naiset on kuule heterogeeninen joukko.
Minä harrastan sotahistoriaa ja haluaisin katsoa jonkun 2. WW aiheisen dokumentin tai miksei fiktiokin mene, esim Fury.
Epäilen että kaikki naiset eivät olisi intopiukeana sotaleffoista, mutta minä olisin.
Harmi kun Hitchcockin Psyko ei pyöri, siinä oiva elokuva ensitreffeille.
En tiedä, vaikka olen mies itsekin. En ylipäätään ymmärrä, miksi mennä treffeillä elokuviin. Tai ainakin minä toivoisin voivani tututustua hieman treffikumppaniini treffeillä. Miten tämä tutustuminen tapahtuisi luontevasti elokuvissa? - Jännätä, että naurahtaako toinen samassa kohtaa kuin itse ja pitää tätä merkkinä yhteisestä huumorintajusta? Odottaa, että kostuuko silmäkulma samalla kohtaa kuin itsellä ja pitää tätä merkkinä herkkyydestä? Se erottausinko edes toisne slmäkulman kostumisen kesken elokuvan on tonen juttu. (En välttämättä erottaism joten se siitä mahd. huomaavaisesta nenäliinan ojentamisestani). Jos treffikumppanini haluaisi mennä kanssani elokuviin tuskin kieltäytyisin, mutta esittäisin itse puolestani toiveen, että mentäsisiinkö, vaikka juomaan lasilliset sen jälkeen (tms.) kun olen niin kokematon treffaaja ja elokuvissa kävijä, etten osaa oikein samanaikaisesti tutustua ja seurata leffaa; ainakaan jos tuo leffa on hyvä.
Haluavat naisen pelkäämään, jotta etsisi suojaa miehestä.
tuohan on verrattavissa siihen että nainen haluaisi katsoa treffeillä jotain romanttista elokuvaa, vaikkei tuollaiset jutut miehiä kiinnosta.
Suojaa miehestä, heh :)
Olen miestäni isompi ja painavampi (harrastan voimannostoa) ja jos joku suojelee jotain niin minä miestä...
Jos katsoo vaikka tämänhetkistä Finnkinon tarjontaa niin BlacKkKlansman vaikuttaisi kiinnostavalta. Toivottavasti saisi aikaan myös keskustelua elokuvan jälkeen. Kauhun ystävänä myös Nunna kiinnostaa, tosin kauhuleffoissa on aina iso riski siitä ettei elokuva ole hyvä.
Ennemmin katson väkivaltaa kuin romantiikkaa, sillä jostain syystä väkivaltaisesta elokuvasta tulee todennäköisemmin hyvä kuin romanttisesta. Tosiasiassa vain elokuvan kiinnostavuudella on väliä, ei sillä onko siinä väkivaltaa vai ei. T. Nainen
Kunnon sukellusvenemurhaajia. Juokse, heti.