Leivotko tänään jotain tai oletko jo leiponut? Mitä?
Kommentit (31)
Löysin Youtubesta mielenkiintoisen "kinderpiirakan" ohjeen. Aion tehdä pohjan tänään ja päällystää huomenna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tein palstan vihaamia mokkapaloja. Hyviä tuli.
Omenapiirakka-ainekset olisi, mutta taitaa leipominen jäädä huomiselle.
Tänään pitäis leipoa joku suklainen kakku jossa vadelmahilloa sisällä. Onnistuiskohan sacherkakun vadelmaversio?
Aamulla tein Naan-leipää, hyvää tuli!
Leivon porkkanakakun, on jo työnalla eli porkkanat raastettu ja muutkin aineet ja astiat pöydällä.
Suunnitelmissa on bataatti-puolukkapiirakka.
Amerikkalainen omenaluumupai. Perunajauhoja puoliksi vehnäjauhojen kanssa. Olen tehnyt joka toinen päivä, ne on syöty hetkessä. Vaniljavaahtoa päälle. Taivaallista.
Mustikka-mascarpone piirakka olis tarkoitus pyöräyttää tänään.
Juustokakkua olisi tarkoitus tehdä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitäis leipoa joku suklainen kakku jossa vadelmahilloa sisällä. Onnistuiskohan sacherkakun vadelmaversio?
Tee yhteishyvän suussa sulava suklaakakku vadelmahillolla.
Tehtiin pitsaa, ja siis ihan pohjakin alusta saakka itse. Samaten pakastimessa on jäätymässä itse tehty jäätelö jälkkäriksi
Paistoin chipoja. Tosin ne olivat pakasteversioita, mutta hyviä. Eilen maistoin ruohosipuliversiota, josta pidin.
Tarkoitus olisi tehdä quiche lorrainea jonka taikinan tekeminen on minulle jo aivan täyttä leipomista, ei ole juuri leivontaa tullut harjoiteltua.
Teen suklaakakkua, joka koostuu pohjasta ja kerrosten väliin laitettavista suklaakuorrutteesta ja aprikoosihillosta. Kutsun sukulaisia kahville illalla. Kakkupohja on juuri uunissa. Tämä on ensimmäinen kerta kun kokeilen leipoa kakkua, toivottavasti onnistuu ekalla tai menee tiukille. :D
Banoffee-blondiet leivottu tänään. Ylikypsistä banaaneista yritän aina tehdä jotain leivonnaisia, näitä tällä kertaa
Oli tarkoitus tehdä iltapalaksi kinkkujuustopiirakkaa, mutta mies on ollut niin inhottava mulle tänään, että eipä huvita tehdä. Se on siis miehen lempparia ollut.
Toscakaakun. Syömme sitä vasta huomenna.