Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exänsä perään haikailevien kumppanien törkeimmät temput?

Vierailija
14.09.2018 |

Millaisia törkeitä temppuja lyhyempi- tai pidempiaikaiset tapailukumppaninne ovat tehneet teille exiensä vuoksi?

Itse tapailin miestä useamman kuukauden ajan. Oli vähän aikaa sitten eronnut, mutta suhde eteni kanssani ihan hyvin; yökyläiltiin puolin ja toisin ja vei myös minut illanviettoihin omien kavereidensa luokse. Ex oli muuttanut eri kaupunkiin, joten sekin oli hyvä puoli. Kerran sitten kevyesti riideltiin baarissa ja lähdin yksin kotiin nukkumaan, en ajatellut että olisi mitään vakavampaa skismaa. Noh, myöhemmin sain tutuilta kuulla, että oli lähtenyt samana yönä exänsä luokse bussilla (monen sadan kilometrin päähän!). Mä taas en kuullut miehestä enää pihaustakaan, ei vastannut viesteihin. Poistin FB-kavereista, kun huomasin, että oli lähdössä exänsä kanssa ulkomaanlomalle noin 1,5kk tän tapahtuman jälkeen. Ihmettelen kyllä, mikä miehen pään käänsi yhdessä illassa ja ihan yhtä-äkkiä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. Eikö ketään kohtalotoveria?

Vierailija
2/3 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minä tapailin mukavaa miestä ja kun jonkin aikaa tapailtuamme päädyimme hänen asuntoon jatkoille. Jäin yöksi, mitään ei tapahtunut ja nukahdimme vierekkäin.

Yhtäkkiä heräsin yöllä siihen, kun minua potkaistiin reiteen ja repaistiin lattialle sängystä. Miehen hullulla exällä oli avain vielä asuntoon tai mistä tiedän, vaikka olisi ollut eri asunnossa asuva nyxä lopulta.. enpä jäänyt katselemaan. Keräsin kamppeet ja soitin taksin. Enkä suostunut miestä enää tapaamaan, vaikka olikin komea ja mukava.

Edelleen 25 vuoden jälkeen reidessäni on syvä kuoppa ja ikäni muistan mistä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikoinaan kolmen eri miehen kanssa tapailu/seurustelu päättynyt näiden exän perään haikailujen takia. Kaksi näistä oli vielä sellaisia, että palasivat saman tien yhteen exiensä kanssa, eli vaihtoivat lennosta naista. Erosivat kyllä molemmat myöhemmin, enkä voi kyllä voinut olla tuntematta pientä vahingoniloa.

Kyllähän nää tapaukset vitutti ja satutti tosi paljon, kun tajusi olleensa vain jonkinlainen laastari, kerta toisensa jälkeen. Jotenkin tuntuu, että miehillä tällainen on aika tyypillistä käytöstä. Tunteilleenhan ei mitään voi, mut erot ja entiset suhteet ois ihan hyvä käsitellä kunnolla, eikä koettaa päästä niistä yli uuden suhteen avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi