Olkaa naiset illalla hiljaa !! - jääkiekon sm-liiga alkaa tänään.
Klo 18.30 sitten imuri hiljenee ja viette muksut ja itsenne ulos. Kysyttävää?
Kommentit (43)
Joo, on kysyttävää. Onko mun kaljat jo kylmässä?
Vierailija kirjoitti:
Harhainen käsitys siitä, että kaikki miehet katsovat jääkiekkoa (ja ketään naista ei kiinnosta).
Ihan sama kiinnostaako vai ei, mutta niitä "mikä on paitsio ja miksi tuolla yhdellä on kultainen kypärä"-kysmyksiä ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen käsitys siitä, että kaikki miehet katsovat jääkiekkoa (ja ketään naista ei kiinnosta).
Ihan sama kiinnostaako vai ei, mutta niitä "mikä on paitsio ja miksi tuolla yhdellä on kultainen kypärä"-kysmyksiä ei kaivata.
Joo, onhan se tiedonhalu hirveän halveksuttava ominaisuus! Tietysti kysymykset voivat olla vaikeita siinäkin tilanteessa, jos itsellä ei ole asiasta kauhean kattavat tiedot, mutta on pakko vain tuijottaa sitä telkkua, kun kaikki muutkin tuijottavat.
Kyllä. Illalla voidaan sitten laittaa lötöä pussiin.
Jääkiekko onki pikkulapsen asteelle jääneiden pikkukakkosta.
Aikuistukaa jo.
Potkaisin ovesta ulos tuollasen ukon joka illat jotain jääkiekkoa tuijottaisi kaljanlitkutölkki kädessä.
Onneksi ukkoni ei jaksa välittää jääkiekosta, hän tekee TÖITÄ!
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloisen onni.
Oon kyllä onnellinen, etti oma mieheni harrasta penkkiurheilua ja intoile esim. jostain jääkiekosta.
Toivottavasti mieheni suosikkijoukkue voittaa, koska muuten raivoaa ja mököttää koko illan...
Kiekkolesket, missä tapaamme?
- Urheilua inhoava, liikunnasta pitävä mies
Meillä henkilökunta on koulutettu hyvin. Hän katsoo liiga-kalenterista aina, että milloin on ottelupäivä ja lataa jo hyvissä ajoin oluet jääkaappiin viilenemään. Kämppä hiljenee viimeistään puoli tuntia ennen åeliä ja lähtee lenkille tai johonkin 3 tunniksi. Hieman posket punottaa palatessa, en tiedä mistä johtuu.
Ei oo maksukanavia, ei katsota lätkää. Lentistä vois katsoa, se peli tosin tulee aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloisen onni.
Voi poika pieni, kuinka väärässä olet! On sulla vielä opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun luona. Mies lähtee pois. Kaapissa muutama pullo viiniä ja telkkarissa the walking dead. Voin tehdä raikkaita voileipiä jos tuotte lisää viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan katso jääkiekkoa. Mielestäni laumasieluisten ihmisten hommaa. Mieluummin katson vaikka jotain dokkaria.
On kysyttävää? Ketä kiinnostaa? No tietysti lande paukkuja ja ylpeitä lapin miehiä. Marginaali junttilaji, joka tappaa Suomen menestymisen kaikissa muissa lajeissa. Kiinnostaa vain ylipainoisia valkoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloisen onni.
Voi poika pieni, kuinka väärässä olet! On sulla vielä opittavaa.
Kokeilepas sinä tienata omat rahasi, ennenkuin tulet neuvomaan.
Itse katson vain elämää, nautin musiikista, sekä artistien tarinoista. Paljon enemmän kuin siitä mihin lipuu musta muovin pala ja kenen lavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun luona. Mies lähtee pois. Kaapissa muutama pullo viiniä ja telkkarissa the walking dead. Voin tehdä raikkaita voileipiä jos tuotte lisää viiniä.
Hienoa, paljonko viiniä pitää olla? En kyllä välitä telkkarista, vaan liikunnasta.