Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyvät kuumana brad pittiin ja muihin ikäloppuihin näyttelijöihin?

Vierailija
14.09.2018 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Itse en ainakaan tunne ketään naista, joka kävis kuumana noihin vanhoihin ja rupsahtaneisiin näyttelijöihin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Luis Figo tai Gigi Buffon? Siinä on mielestäni komeat miehet.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena minäkin ihailen nuoria miesnäyttelijöitä ja taas vanhempia naisnäyttelijöitä. Kai se on sitä, että omassa sukupuolessaan arvostaa karismaa ja "viisautta" ja taas vastakkaisessa sukupuolessa seksikkyyttä ja haluttavuutta.

Vierailija
24/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaa. Kyllä mun mielestä Brad Pitt on vaa komistunut vanhetessaan. Mutta tämä faktahan ei poista sitä tosiasiaa, että 90% suomalaisista hänen ikäluokkansa miehistä on ylipainoisia, papparaisen näköisiä ukkoja. Bradin kanssa menisin treffeille vaikka heti :) N27

Vierailija
25/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisitko miehesi pitävän ennemmin Russel Crowesta vai Tuure Boeliuksesta?

Vierailija
26/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Rumia ikäloppuja.

Vierailija
27/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pitää ymmärtää se, että nämä nykyään "vanhat" Pittit, Clooneyt ja Cruiset olivat joskus myös nuoria, silloin kuin heidän fanitkin olivat nuoria. Eivät he vanhene mielessä samalla tavalla ja vanhoja leffojakin kun katselee, niin mielessä tuntuu siltä kuin he aina näyttäisivät niin hyvältä. Itse olen kova Arska-fani, vaikka mies taitaa olla jo 70(?) ja ei läheskään niin pumpattu ja jykevä kuin vaikkapa Conan-elokuvissa.

Nyt on uuden sukupolven miesnäyttelijät, jotka ovat kylläkin komeita (uusin Teräsmies, Aquaman, Thor..) ja väitän että heidän nykyiset fanit pitävät heitä upeina vielä 30-40n vuodenkin päästä.

Jotkut - kuten Clooney- komenevat myös iän myötä.

Ja olen muuten heteromies, mutta tunnistan kyllä komean miehen kun sellaisen näen.

Vierailija
28/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Buffon on itse asiassa yksi omasta mielestäni parhaimman näköisistä pelaajista, luis figo taas näyttää sarjakuvahahmolta jotenkin koomisesti.

Parhaimman näköinen pelaaja on xabi alonso.

Vierailija
29/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaaaa. Kyllä mun mielestä Brad Pitt on vaa komistunut vanhetessaan. Mutta tämä faktahan ei poista sitä tosiasiaa, että 90% suomalaisista hänen ikäluokkansa miehistä on ylipainoisia, papparaisen näköisiä ukkoja. Bradin kanssa menisin treffeille vaikka heti :) N27

Ryppynen ällötys

Toinen N27

Vierailija
30/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pitää ymmärtää se, että nämä nykyään "vanhat" Pittit, Clooneyt ja Cruiset olivat joskus myös nuoria, silloin kuin heidän fanitkin olivat nuoria. Eivät he vanhene mielessä samalla tavalla ja vanhoja leffojakin kun katselee, niin mielessä tuntuu siltä kuin he aina näyttäisivät niin hyvältä. Itse olen kova Arska-fani, vaikka mies taitaa olla jo 70(?) ja ei läheskään niin pumpattu ja jykevä kuin vaikkapa Conan-elokuvissa.

Nyt on uuden sukupolven miesnäyttelijät, jotka ovat kylläkin komeita (uusin Teräsmies, Aquaman, Thor..) ja väitän että heidän nykyiset fanit pitävät heitä upeina vielä 30-40n vuodenkin päästä.

Ja olen muuten heteromies, mutta tunnistan kyllä komean miehen kun sellaisen näen.

Clooney ei ole komea mistään suunnasta. Ei ollut edes nuorena.

Vierailija
31/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clooney ei ole komea mistään suunnasta. Ei ollut edes nuorena.

Miehet kai sitten näkee sen hyvännäköisenä, miksiköhän?

Sillä on kyllä pulleat naismaiset kasvot, kai ne näkee sen söpönä naisena?

Vierailija
32/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sukupolvi koostuu lähinnä bodatuista malleista. Missä on Robert de Niron tai Al Pacinon tai Christopher Walkenin kaltaiset virtuoosit? Heitä ei ole. Uudet ”tähdet” voisi yhtä hyvin näytellä Kauniissa ja rohkeissa.

Vierailija
33/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja nro. 23 on oikeassa.

Myönnän, että tunnistan itseni tästä. Tämä on myös hauska ketju. En edes kehtaa sanoa, ketä itse ihailen, mutta vanha mies hänkin on. (Olen mies) En tiennyt, että tämä on jokin yleinenkin juttu.

Kaiketi sitä ihailee eniten sitä karismaa, elämänkokemusta, viisautta, voimaa ja saavutuksia. Sitä toivoisi itse yltävänsä samaan kun "kasvaa isoksi". Mullakin on siis ikää jo yli 30 kuitenkin, joten käytännössä olen jo kasvanut isoksi, muttei musta silti tunnu siltä.

Siinä ihailussa ei ole mitään seksuaalista. Ihailin lapsena omaa isääni vähän samalla tavalla, mutta sitten jossain vaiheessa huomasin, ettei hän ollutkaan mikään supermies.

Vierailija
34/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi sukupolvi koostuu lähinnä bodatuista malleista. Missä on Robert de Niron tai Al Pacinon tai Christopher Walkenin kaltaiset virtuoosit? Heitä ei ole. Uudet ”tähdet” voisi yhtä hyvin näytellä Kauniissa ja rohkeissa.

Sama se on naisnäyttelijöissäkin, ei nää oo mitään Meryl Streeppejä tai Sigourney Weavereitä. Miettikää nyt jotain Kristen Stewartia ja Jennifel Lawrenssia, ei minkäänlaista karismaa tai talenttia. 

Vierailija
35/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että tunnistan itseni tästä. Tämä on myös hauska ketju. En edes kehtaa sanoa, ketä itse ihailen, mutta vanha mies hänkin on. (Olen mies) En tiennyt, että tämä on jokin yleinenkin juttu.

Kaiketi sitä ihailee eniten sitä karismaa, elämänkokemusta, viisautta, voimaa ja saavutuksia. Sitä toivoisi itse yltävänsä samaan kun "kasvaa isoksi". Mullakin on siis ikää jo yli 30 kuitenkin, joten käytännössä olen jo kasvanut isoksi, muttei musta silti tunnu siltä.

Siinä ihailussa ei ole mitään seksuaalista. Ihailin lapsena omaa isääni vähän samalla tavalla, mutta sitten jossain vaiheessa huomasin, ettei hän ollutkaan mikään supermies.

Mielestäni tuo on ok, kunhan ymmärtää, että tuo on juuri miehistä ihailua, naiset ei tunne seksuaalista vetoa niihin miehiin, joita mies itse ihailee.

Tuossa ärsyttää ja ihmetyttää juuri tuo, että miehet kuvittelevat naisten haluavan niitä miehiä, joita itse ihailevat.

Vierailija
36/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen håmå enkä voi ole koskaan voinut sietää Brad Pittiä edes nuorempanakaan. Samaan sarjaan menee inhokkini Clooney, Russel Crowe, Gerard Butler, Hugh Jackman jne.

Sensijaan tykkään Channing Tatumista, jota katselen sillä silmällä! ;D

Sitten on tietty ihan oikeat näyttelijät joita arvostan: Al Pacino, Tom Cruise, Sean Penn, Willem Dafoe, Christopher Walken...

Vierailija
37/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle moni mies sanonut että Jason Statham on kuuma miehinen mies ja itse mieluusti olisi hänenlaisensa.

Täytyi googlata sillä nimi ei sanonut mitään. Eikä kyllä kuvakaan paljoa viisaammaksi tehnyt. Näyttää ihan perusjampalta. Ei aiheuta värähdyksiä mihinkään suuntaan.

Jason Stathamilla on hyvä ääni.

Vierailija
38/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on ok, kunhan ymmärtää, että tuo on juuri miehistä ihailua, naiset ei tunne seksuaalista vetoa niihin miehiin, joita mies itse ihailee.

Tuossa ärsyttää ja ihmetyttää juuri tuo, että miehet kuvittelevat naisten haluavan niitä miehiä, joita itse ihailevat.

No tuntuuhan se oudolta, ettei naiset ihaile näitä miehiä kun itsekin ajattelisi usein, että jos olisi nainen tai miehiin päin, niin olisi varmasti ihan lääpällään.

En tiedä, miksi, mutta mua oikeasti naurattaa tämä ketju. Ihmisistä oppii aina jotain uutta.

Ehkä evoluutio on tehnyt miehistä tämmöisiä, että me suostuttaisiin seuraamaan johtajaa vaarallisiin paikkoihin. Nykypäivänä nämä tunteet tulee sitten esiin tällä tavalla.

Vierailija
39/39 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan