Yritän olla pyytämättä mieheltäni apua, kun se aina huutaa.
Yritän aina pärjätä itse. Nyt tuli kuitenkin semmoinen kanto-homma eteen, joka on näin pienelle naiselle fyysisesti lähes mahdoton. Viiden minuutin juttu. Ajamista 6 km suuntaansa tosin. Soitin, sain huudot. Kävin sitä ennen muut mahdollisuudet läpi. Yks mies tuossa tämän paikan naapurissa, joka on minuun ihastunut. En sentään kysynyt, liian noloa. Mutta ei olisi ainakaan huutanut. Olen puhunut tästä monet kerrat, että sinä, mieheni olet viimeinen ihminen jolta haluaisin pyytää apua, mieluummin kysyisin vaikka kadun pultsarilta. Pahoittaa mielensä mutta ei opi siitä mitään.
Kommentit (19)
Onko sillä adhd. Minun mies huutaa aina ja joka asiasta. En todellakaan pyydä häneltä apua mihinkään. Tosin sitten huutaa siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän huutaa?
Syytöksiä, kirosanoja yms
Ap
Asutte siis erossa toisistanne? Hyvä.
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä adhd. Minun mies huutaa aina ja joka asiasta. En todellakaan pyydä häneltä apua mihinkään. Tosin sitten huutaa siitäkin.
Ei ole adhd. Mutta kyllä tää tykkää huutaa ja tehdä elämästä paskaa. Sitten ihmettelee kun olen apaattinen. Reagoi yleensä vihamielisesti hyväntuulisuuteen.
Ap
Ei kamala mikä mies. En tiedä, johtuuko kulttuurieroista vai mistä, mutta mun ulkomaalainen mies on heti mukana, jos lähden kauppaan. Saa oikein perustella, että pärjään kyllä itse. Ja on surullinen ja pahoillaan, jos olen kantanut kotiin jotain painavaa. Eilen aamulla kun lähdin töihin ja tarkoitus viedä töiden jälkeen vähän tavaraa yhdelle kaverille, niin unisena kysyi, että painaako paljon, tarvitsenko apua. Vaikka siis itselläänkin työpäivä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Asutte siis erossa toisistanne? Hyvä.
Jätä se sika.
Ei asuta. Tää paikka missä nyt olen, liittyy meidän eloon. Oon yrittänyt.
Ap
Tiedän naisia, jotka tarvitsevat apua vähän kaikkeen. Ihmettelen, miten ovat kyenneet asumaan yksin. Oletko sinä sellainen?
Hei, jos tartteet toista huutajaa, voin tulla myös! En kanna tai auta, mutta tasapainotan. Jos sun mies huutaa vasempaan korvaan, minä voin huutaa oikeaan, ja todella lujaa. Alat varmasti saamaan tietoisuutta lisää. Osaan huutaa kunnolla, esim. "P E R K E L E! NOSTA SITÄ! S A A T A N A N AKKA! EI NOIN!!!"
M43
Laita huutaja pihalle huutamaan, en kuuntelisi sitte yhtään tuollaista.
Miksi et pyydä avuksi jotain vahvaa naista joka ei huuda?
M
Miksi kirjoitit "kanto-homma"? Kerrotko?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia, jotka tarvitsevat apua vähän kaikkeen. Ihmettelen, miten ovat kyenneet asumaan yksin. Oletko sinä sellainen?
Jaksan kantaa esim. pesukonetta mutten tätä saa yksin joka mulla tässä nyt on. Ei pysyis oviaukko ehjänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pyydä avuksi jotain vahvaa naista joka ei huuda?
M
En tunne niin vahvoja naisia. En voi pyytää ketään vanhusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kantamiseen liittyvä työ/askare.
Ap
Miksi alistut tuollaisen idiootin kanssa asumiseen? No koska rakkaus vai? Just joo..huutaja ei rakasta, hän alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinä on kyllä ylimäätäinen väliviiva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, mutta miksi käytit yhdysviivaa? Kerrotko syyn?
Viestin 18/18 kirjoittaja: kerrotko syyn, miksi saat iloa lyödyn lyömisestä? Vai onko sinulla jonkinlainen ominaisuus, joka estää keskittymästä itse asiaan, jos jossain on ylimääräinen ärsyke? Kerrotko syyn miksi olet tuollainen?
Aloittajalle tsempit, kuulostaa sekä surulliselta että raivostuttavalta.
Mitä hän huutaa?