Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havaintoja nettideittailuun maailmasta

Vierailija
14.09.2018 |

Hyvin monella tindernaisella tuntuu olevan jatkuva flunssa kun kysyy viikonlopun suunnitelmia tai pyytää suoraan treffeille. Pitäisikö naisten kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon ja panostaa hivenaineisiin vai onko syypää puutteellinen käsihygienia...?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku flunssailija avata tätä tilannetta miehille?

Vierailija
2/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kyllästynyt tinderiin. Kun menet tapaamaan naista, usein paljastuu että kuvat on 20kg ja 10v sitten otettuja. Toinen alalaji on sanalla vastailijat, mitään keskustelua ei synny koska joka kysymykseen vastataan sanalla tai kahdella. Syy lienee se, että samaan aikaan pitää muillekin jutella, se on ihan ok toki. Silti, ei kiitos jonotukselle. Vastaavia ovat juuri nämä flussailijat, nytkin ainakin kaksi on flunssassa. Onneksi itse olen kunnossa. Mitä järkeä on vaihdella viestejä, jos ei ehdi/halua tavata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa juuri joku nainen kertoi ettei ole aikomustakaan tavata ketään. Viihdyttää vain itseään ja kohottelee siinö samalla varmaan itsetuntoa.

Vierailija
4/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin kyllästynyt tinderiin. Kun menet tapaamaan naista, usein paljastuu että kuvat on 20kg ja 10v sitten otettuja. Toinen alalaji on sanalla vastailijat, mitään keskustelua ei synny koska joka kysymykseen vastataan sanalla tai kahdella. Syy lienee se, että samaan aikaan pitää muillekin jutella, se on ihan ok toki. Silti, ei kiitos jonotukselle. Vastaavia ovat juuri nämä flussailijat, nytkin ainakin kaksi on flunssassa. Onneksi itse olen kunnossa. Mitä järkeä on vaihdella viestejä, jos ei ehdi/halua tavata?

Vaan 20kg? Sitä ei kovin hyvin huomaa todellisuudessa ellei oikeesti oo alunperin ollu hoikka. Oon lihonu vuodessa 20kg eikä kukaan mitään eroa huomaa, koska olin alunperinkin lihava.

Vierailija
5/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet osoittautunut greepyksi.

Vierailija
6/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tavata ketään, ellei tule sellaista tyyppiä vastaan, joka mun on vaan pakko tavata. Siihen asti keskustelen mielelläni erilaisista asioista, mutta en aio tehdä kalenteriin tilaa kuin riittävän mielenkiintoiselle tyypille. Mä tosin sanon tämän kyllä suoraan siinä vaiheessa, kun toinen niitä treffejä alkaa suunnitella. Juttukavereita sieltä nimittäin aina saa lisää :) 

Sekin on mielenkiintoista, miten jotkut tästä loukkaantuvat. En minäkään loukkaannu siitä, että joku etsii tinderistä vain panokaveria. Miksi jotkut loukkaantuvat siitä, että minä etsin juttuseuraa? 

Vierailija
7/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio tavata ketään, ellei tule sellaista tyyppiä vastaan, joka mun on vaan pakko tavata. Siihen asti keskustelen mielelläni erilaisista asioista, mutta en aio tehdä kalenteriin tilaa kuin riittävän mielenkiintoiselle tyypille. Mä tosin sanon tämän kyllä suoraan siinä vaiheessa, kun toinen niitä treffejä alkaa suunnitella. Juttukavereita sieltä nimittäin aina saa lisää :) 

Sekin on mielenkiintoista, miten jotkut tästä loukkaantuvat. En minäkään loukkaannu siitä, että joku etsii tinderistä vain panokaveria. Miksi jotkut loukkaantuvat siitä, että minä etsin juttuseuraa? 

Eikö juttuseuran löytämiseksi ole parempiakin paikkoja kuin Tinder? Oikeasti taidat vaan mittauttamassa markkina-arvoasi.

Vierailija
8/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä olla niin hätä joka asiassa.

Itse lähden treffeille jos näin päätetään tehdä. Juttelen myös mielelläni sen aikaa kunnes juttu loppuu. On käynyt niinkin, että juttu jatkuu myöhemmin ja sitten ollaankin jo näkemässä.

Eihän se kaikkien kanssa vaan toimi vaikka mitä tekisi. Aina voi siirtyä seuraavaan henkilöön jos ei yhden kanssa homma toimi.

Vierailija
9/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoista ettei yksikään ”saikuttaja” kehtaa rehellisesti tunnustaa. Tuo yksi sentään vähän sivusi asiaa.

10/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tinderissä kirjoitti:

Itse lähden treffeille jos näin päätetään tehdä. Juttelen myös mielelläni sen aikaa kunnes juttu loppuu. On käynyt niinkin, että juttu jatkuu myöhemmin ja sitten ollaankin jo näkemässä.

Eihän se kaikkien kanssa vaan toimi vaikka mitä tekisi. Aina voi siirtyä seuraavaan henkilöön jos ei yhden kanssa homma toimi.

Niin jos on mihin siirtyä. Oma mätsilistan läpikäyntiin ei tarvitse edes viittä sormea. Miehenä vähän erilaista tämä tinderöinti.

Vierailija
11/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen haettiin kirjeenvaihtokavereita. Nyt nämä samat naiset ovat tinderissä ja nettitreffeillä juttelemassa. 

Vierailija
12/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku flunssailija avata tätä tilannetta miehille?

Olen flunssakierteessä mutta en Tinderissä. Onhan tämä räkätauti koettelemus myös ulkonäölle. Kuka haluaa lähteä treffeille kun kärsä on punainen ja sierettynyt? Sen lisäksi jatkuva niistäminen ei tunnut taatusti toisesta hyvältä.

Vierailija
13/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käsilaukut ovat aikamoisia pöpöpesiä kännyköiden ja lompakoiden lisäksi koska niitä puhdistetaan harvoin vaikkapa Neo-Amiseptilla. Niihin kosketaan likaisilla käsillä ja erityisesti kännykkää räplätään likaisilla käsillä.

Jos haluaa parantaa terveyttään niin ottaa tavaksi pyyhkiä aina kotiin tullessa laukun hihnat ja vetoketjun, lompakon ja kännykän. Jos haluaa olla todella huolellinen niin ostaa marketista desinfioivia puhdistuspyyhkeitä ja puhdistaa niillä kännykkänsä aina ennen kuin pesee kätensä. Puhdistuspyyhkeet tulevat loppupeleissä halvemmiksi kuin lääkkeet ja vitamiinit, joita käytetään flunssaa potiessa.

Laukun pohja koskee kaikenlaiseen ja sepä vasta onkin pöpöpesäke!

Vierailija
14/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juttuseuran löytämiseksi ole parempiakin paikkoja kuin Tinder? Oikeasti taidat vaan mittauttamassa markkina-arvoasi.

No, ei kyllä ole. Tinder on ihan paras, sieltä saa aina jonkun juttukaverin.

"Markkina-arvoani" minulla ei ole tarvetta mittauttaa. Kyllä mä tiedän, mitkä mun hyvät ja huonot puolet on parisuhdemielessä. Ja käsittääkseni "markkina-arvon" mittauttamiseen tinder on äärimmäisen huono paikka, koska miehet eivät valikoi, ketä siellä painavat (pun intended).

Vierailija
15/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käsilaukut ovat aikamoisia pöpöpesiä kännyköiden ja lompakoiden lisäksi koska niitä puhdistetaan harvoin vaikkapa Neo-Amiseptilla. Niihin kosketaan likaisilla käsillä ja erityisesti kännykkää räplätään likaisilla käsillä.

Jos haluaa parantaa terveyttään niin ottaa tavaksi pyyhkiä aina kotiin tullessa laukun hihnat ja vetoketjun, lompakon ja kännykän. Jos haluaa olla todella huolellinen niin ostaa marketista desinfioivia puhdistuspyyhkeitä ja puhdistaa niillä kännykkänsä aina ennen kuin pesee kätensä. Puhdistuspyyhkeet tulevat loppupeleissä halvemmiksi kuin lääkkeet ja vitamiinit, joita käytetään flunssaa potiessa.

Laukun pohja koskee kaikenlaiseen ja sepä vasta onkin pöpöpesäke!

Kiitos näkemyksestäsi! Mites tuo ruokapuoli, mitä mieltä olet ravintoon liittyvistä asioista?

Vierailija
16/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet osoittautunut greepyksi.

En ole ikinä ymmärtänyt miksei voi vain käyttää suomea, jos ei kerran osaa englantia.

Vierailija
17/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Niin jos on mihin siirtyä. Oma mätsilistan läpikäyntiin ei tarvitse edes viittä sormea. Miehenä vähän erilaista tämä tinderöinti.

Mutta toisaalta, miksi haluaisit tavata mätsin, joka on "flunssassa", ei selvästikään ole innoissaan tapaamassa jne. Jos homma ei toimi niin eikö ole parempi olla ilman, kuin väkisin yrittää.

Vierailija
18/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kyllä ole. Tinder on ihan paras, sieltä saa aina jonkun juttukaverin.

"Markkina-arvoani" minulla ei ole tarvetta mittauttaa. Kyllä mä tiedän, mitkä mun hyvät ja huonot puolet on parisuhdemielessä. Ja käsittääkseni "markkina-arvon" mittauttamiseen tinder on äärimmäisen huono paikka, koska miehet eivät valikoi, ketä siellä painavat (pun intended).

Kerrotko minkä ikäinen olet? Aika harva tuntemani mies vitsii jutella niitä naisen kanssa jota ei tunne. Vai oletko niitä naisia jotka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa?

Vierailija
19/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Mieshän minäkin, enkä mikään nuori kloppi.

Vierailija
20/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Mieshän minäkin, enkä mikään nuori kloppi.

Taidat olla sitä ikäluokkaa jossa suurin osa kilpakosijoista on jo kupsahtanut, joten sinulla ja muilla jäljelle jääneille on varaa valita leskirouvista.

- ohis