Vaikka et itse ole 'sillä tuulella', kiihottaako kumppanin halukkuus kuitenkin?
Täytyy tunnustaa, että minua kiihottaa. Yleensä mies jatkaa torjuttuna hellempää suutelua ja usein päädytään rakastelemaan, vaikka alunperin olisin ollut ajatusta vastaan.
Myönnän, olen ailahtelevainen. Muita?
Kommentit (23)
Jos näen että mies on sellaisella ”ei kestä, pakko saada sut” tuulella, niin se kyllä. Hellyydenkaipuu ja siihen liittyvä romanttisen seksin nälkä ei oikeastaan kiihota. Mies on silloin epävarman oloinen ja liian varovainen, en vaan jaksa sitä.
Hassu aloitus sikäli, että siinä olisi mitään ”tunnustamista”, että toisen spontaanit aloitteet alkavat kiihottaa. Ihmisillä ei ole aina just samaan aikaan haluja, joten tuo kiihottelu vaikkei toista ensin huvittaisikaan on tosi tärkeä perusasia parisuhdeseksissä.
Ihmettelyä ja tympääntymistä tulee silloin, jos aloitteentekijä onkin aina sama. Se on todella puuduttavaa olla joka kerta se innostaja, viettelijä, seksin työmyyrä ikäänkuin. Etenkin jos toinen usein ensin venkuloi että ei nyt, ja liian usein on kuin vuorelle kiipeäisi.
Parasta on kun molemmat ottavat vetovastuuta.
N46
Itse olen liki aina valmis. Mutta mies työkiireineen tosi haluton. Ei myöskään tyydytä minua kösin/suulla. Ensimmäinen kerta suhteemme aikana. Kuinka pitkään täytyy jaksaa olla ilman. Poikkeustilanne siis enkä pettääkään aio. Ennen seksiä monta kertaa viikossa nyt monen viikon taukoja. On puhuttu.