Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka et itse ole 'sillä tuulella', kiihottaako kumppanin halukkuus kuitenkin?

Vierailija
14.09.2018 |

Täytyy tunnustaa, että minua kiihottaa. Yleensä mies jatkaa torjuttuna hellempää suutelua ja usein päädytään rakastelemaan, vaikka alunperin olisin ollut ajatusta vastaan.

Myönnän, olen ailahtelevainen. Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tuo mieli muuttuu. Mies sanoo seksikkäästi mitä haluaa. Tai lipoo kielellä huuliaan ja tiedän mitä siitä saan. Tai kehuu tarpeeksi minussa mitä vaan.

Vierailija
2/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen miehen käytöksestä. Jos hän "kaataa" mut vaikka sohvalle selälleen ja tulee siihen ylle suuteleen selvän 'ei nyt' jälkeen en vältämättä syty. Tosin joskus on niinkin käynyt. Hellät jatkuvat otteet on sen sijaan paha rasti. Yleensä hän jotenkin vaan osaa vietellä mut 0-100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa loppujen lopuksi. Pakko myöntää, että usein tulee sytyttyä lemmen hommiin.

Vierailija
4/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ei ole oikeastaan koskaan sillä tuulella, mutta syttyy sitten, kun alan lämmitellä.

Palstan yleisen logiikan mukaan pitäisi varmaan alkaa tuntea itsensä epähaluttavaksi, rumaksi ja läskiksi, koska kumppani ei tee aloitteita.

Vierailija
5/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mamma laittaa köden nivusiin, vaikka kuinka väsyttää ja hiplaa kasseja ja kyselee, että nukutaankos täälläkin jo, niin aina olen kummasti piristynyt.

Vierailija
6/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos mulla on jokin muu asia menossa, niin enemmän vaan ärsyttää, jos toinen yrittää hieroa tissejä niskaan tai kourii munia.

Meillä nyt toki seksiä on paljon, että voi ihan hyvin jättää kerran väliinkin, eikä kummankaan tarvi miettiä, josko tuli loukattua toisen herkkiä tunteita.

Torjuttuna ei kehitä draamaa - aivan huippupiirre naisessa.

Vierailija
7/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vaikea vastata tuohon, koska olen aina "sillä tuulella" ja lisäksi kumppani ei ole koskaan halukas.

Vierailija
8/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tietää, koska olen aina halukas. N50+

Vierailija
9/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on panokaveri jota tapaan satunnaisesti tyyliin kerran vuodessa. Vaikka en olis ajatellut seksiä koko päivänä, pelkkä vielä lukematon mese ruudulla saa pillun väriseen.

Vierailija
10/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Kiihotun siitä kun mies viettelee ja puhelee kaikkea ihanaa. Suutelee niskaa ja kaulaa yrittäen saada minua syttymään heti, vetää lähelle ja tunnen peniksen vartaloani vasten, saattaa vähän tehdä työntöjäkin vaatteiden päälle ja koskettelee joka puolelta. Tykkään siitä tunteesta niin paljon, että teeskentelen, etten haluaisi juuri nyt, vaikka oikeasti olen jo ihan kosteana.

Vierailija
11/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies tulee liki ja tunnen että sillä seisoo ja alkaa pussailemaan niin kyllä se kiihottaa, se että on halukas ja käy kuumana muhun. Sen sijaan jos kärttää esim. suihinottoa tms. niin ei.

Vierailija
12/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos kieltäydyn, mies ei lannistu vaan hetken päästä suostuttelee mua suudelmin suuseksiin -anna mun nuolla sua - saanko mä ottaa sun housut pois, jotain ton kaltaista semmoisella matalalla käheällä äänellä. Ja jos suostun (usein joo) koska se on niin ihanaa, se johtaa kuitenkin lopuksi seksiin. Mies nousee mun jalkojen välistä ylemmäs ja molemmat haluaa siinä kohdassa jo niin paljon

Vierailija
13/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joskus on pirun väsyny, mutta emäntä on viekas ja hivelee sitten ensin rintoja ja mystisesti se käsi hakeutuu alaspäin. Kyllä se sieltä sitten herää. Samoin ne halutkin.

Päinvastoin taas, jos emäntä on mörrimöykky, se kyllä on sitä koko päivän :D ettei kannata kyllä härnätä.

Mutta eipä hätää, homma toimii hyvin näin.

Vierailija
14/23 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina kiihottaa puolison läheisyys, kunnon suudelmat ja sellainen naisellinen keimailu. Toisaalta sekin kiihottaa kun itse on aloitteellinen ja saa todella vietellä ja kosiskella naista seksiin. Mikään ei ole niin seksikästä kuin kiihottuva nainen ja se jos hän härnää mua. Antaa suudella ja taas menee tekemään jotain muuta selkeästi pilke silmissä ja hänestä näkee sen miten hän haluaa että otan hänet kunnolla. Nämä on sellaisia juttuja mitkä oppii suhteessa huomaamaan : ) M31

Vierailija
15/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hulluna pikapanoihin. En aina ole niin innoissani, mutta kun hän tulee kiinni ja hommiin ruvetaan, kiihottaa ajatus siitä, miten paljon hän mua himoitsee niin, että monta kertaa tulen yhtä nopeasti. En osaa selittää kunnolla, biologiaa?

Vierailija
16/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vaaraa siitä että nainen jotain yrittäisi. Eikä sitä varmaan edes haluta koskaan. Työllä ja vaivalla saan joskus seksiä,, viime aikoina en ole viitsinyt yrittää. M37

Vierailija
17/23 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole vaaraa siitä että nainen jotain yrittäisi. Eikä sitä varmaan edes haluta koskaan. Työllä ja vaivalla saan joskus seksiä,, viime aikoina en ole viitsinyt yrittää. M37

Näin käy kun huolehtii itsestään ja unohtaa naisen. Ihan normaalia. Panet ja kun saat homma loppu. Nainen jäi ilman. Nyt se on ottanut rakastajan, jonka kanssa saa aina. Siksi ei kotona viitsi tuhlata aikaa turhuuteen.

Vierailija
18/23 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on tilanne, että en olisi sillä tuulella. Seksin ja läheisyyden kannalta parisuhde voi siis erittäin hyvin. Rakastelemme mieheni kanssa toki joka päivä, jos se on mahdollista.

Joskus olen rakastellut mieheni kanssa jo useamman kerran aamulla. Itsestä tuntuu, että kyllä tämä määrä riittäisi tälle päivälle. Mutta kun mies alkaa katsoa viekottelevasti, suutelee nännejäni, alkaa hieroa klitoristani ja kalunsa jöpöttää kovana, aina minä hänelle antaudun ilo mielin ja kiihottuminen tulee viimeistään yhdynnän aikana. Mieheni on sanonut, että vagina surkastuu, jos sitä ei käytä naimiseen.

Vierailija
19/23 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta on kyllä yksi tietty mies, joka varmaan saisi minut lämpiämään, vaikka millä tuulella olisin ;) 

Vierailija
20/23 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että hänen erektionsa näkeminen tai tunteminen vartalollani saa minut todella kiihottumaan, vaikka olisin ollut torjuvainen seksin suhteen. Hän käyttää tuota hyväkseen ja jatkaa suutelua samalla työnnellen minua vasten vaatteet yllä tai raottaa housujaan sen verran, että penis ponnahtaa vapaana pystyyn, enkä pysty olla katsomatta sitä, ja tunnen kun se puristuu väliimme. Siinä vaiheessa olen jo ns. antautunut ja mies tuppaa sitten dominoimaan jatkoa.