Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttinaapuri taas huudattaa telkkaria joka aamu täysillä....

14.09.2018 |

Mikä vittu on ongelma oikeesti, ei voi edes aamuja rauhottaa? Tässä talossa on paperiseinät ja kaikki täysjärkiset sen tajuaa, että pitäisi yrittää elää sen mukaisesti, eli mahdollisimman hiljaa ja naapureita kunnioittaen.

Minäkin pyrin käyttämään kuulokkeita juuri tämän takia, ei maksa montaa kymppiä ja ympärillä asujat ei häiriinny. Kyllä minä tiedän että on korvatulppia, mutta minun ei pitäisi joutua niitä käyttämään yhden kuspään takia, myös muut ympärillä asujat kärsivät, en vain minä.

Ja päivärytmi eiole mihinkään lakiin nakutettu asia, minulla on ilta opintoja ja tarvitsee heräillä vasta puolitapäivin ja olen muutenkin tykännyt olla yötöissä.

Juujuu, kyllä etsitään asuntona toisaalta, mikä olisi laadukkaammin rakennettu ja paremmalla sijainnilla, mutta eiole vielä löytynyt...

Ehkäpä joku tunnistaa itsensä tästä ja muuttaa tapojaan? Olen aika varma että ei ole ainoa tapaus.

Millasias tilanteita teiltä löytyy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtohan ei tietenkään ole se, että kävisit juttelemassa naapurin kanssa asiasta? Eihän?

Vierailija
2/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen tätä. Haluan ärsyttää naapureita niin ja huudatan televisiota tarpeettoman kovalla aamuisin ja iltaisin. Minulla on tähän oikeus ja oikeuksistani en luovu ilman taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuorotyössä, lähinnä iltaa ja yötä, ja naapurina basisti. Kaapin ovet surisee, kun kaveti soittaa.

Noh, tekee tätä vain iltapäivisin, eikä pitkiä aikoja putkeen, joten mikäpä minä olisin siitä valittamaan.

Vierailija
4/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Helvetin vässykkä. Yritä kasvattaa itsellesi pallit.

Vierailija
5/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Mikä vittu on ongelma oikeesti, ei voi edes aamuja rauhottaa? Tässä talossa on paperiseinät ja kaikki täysjärkiset sen tajuaa, että pitäisi yrittää elää sen mukaisesti, eli mahdollisimman hiljaa ja naapureita kunnioittaen.

Minäkin pyrin käyttämään kuulokkeita juuri tämän takia, ei maksa montaa kymppiä ja ympärillä asujat ei häiriinny. Kyllä minä tiedän että on korvatulppia, mutta minun ei pitäisi joutua niitä käyttämään yhden kuspään takia, myös muut ympärillä asujat kärsivät, en vain minä.

Ja päivärytmi eiole mihinkään lakiin nakutettu asia, minulla on ilta opintoja ja tarvitsee heräillä vasta puolitapäivin ja olen muutenkin tykännyt olla yötöissä.

Juujuu, kyllä etsitään asuntona toisaalta, mikä olisi laadukkaammin rakennettu ja paremmalla sijainnilla, mutta eiole vielä löytynyt...

Ehkäpä joku tunnistaa itsensä tästä ja muuttaa tapojaan? Olen aika varma että ei ole ainoa tapaus.

Millasias tilanteita teiltä löytyy?

Asutko Oulussa?

Vierailija
6/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja on saanut päähänsä, että kerrostalossa pitäisi olla mahdollisimman hiljaa?

Vierailija
7/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja on saanut päähänsä, että kerrostalossa pitäisi olla mahdollisimman hiljaa?

No ei nyt mahdollisimman hiljaa, mutta kuuluuhan se hyviin tapoihin ottaa muut ihmiset huomioon.

Vierailija
8/8 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekastatko itse iltaisin? Ehkä naapurisi yrittää viestittää sinulle jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä