Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... Epätoivoiset miekkoset

Vierailija
14.09.2018 |

Ärsyttää kun monet miekkoset ovat niin epätoivoisia. Heti kuvan nähtyään alkaa kauhea omistautuminen, vaikka ei olla ikinä edes tavattu enkä ole antanut signaalia, että olen jotenkin TODELLA kiinnostunut juuri nimenomaan tästä miehestä. Aika monesti tiedän heti ensimetreillä, ettei juttelu päädy edes tapaamiseen, mutta yritän lopettaa sen hiljalleen olemalla vähemmän aktiivinen ja näyttämällä, että minulla on muutakin hommaa. Toisaalta tämä ei päde kaikkiin, esim. puolisvedumiekkosesta olen erittäin kiinnostunut, mutta en jaksa koko ajan pommittaa eikä hänkään ole linjoilla jatkuvasti. Tosiaan emme ole yhteydessä puhelimitse, koska miekkonen asuu Ruotsissa.

Niin, sitten kun paljastuu jokin asia, joka vie sen vähäisimmänkin mielenkiinnon miekkosesta ja ilmoitan, ettei kyseinen asia nyt oikein innosta minua, alkaa kamala mielenosoitus ja kiukuttelu. Passiivis-aggressiivinen vastailu. Ehkä ei kannata omistautua tuntemattomalle naiselle välittömästi! -_-

Ja miksi miekkoset eivät osaa lukea vinkkejä? Jos vastailen monen tunnin viiveellä enkä anna itsestäni paljon mitään, niin minkä takia täytyy vain pommittaa ja roikkua. Miksi ei voi ymmärtää, että en ole ihan niin kiinnostunut ja antaa asian olla.

En halua jaella kylmiä pakkeja, koska minun on vaikeaa elää itseni kanssa jos laitan vain kylmästi välit poikki kaikkiin XD. Koska tiedän että se tuntuu pahalta. Mutta vihaan tuollaista omistautumista kun ei olla edes tavattu!

Ja sitten jätetään kertomatta OLENNAISIA asioita, kun "en mä kehdannut." Älä sitten ihmettele, kun sen asian paljastuttua en jaksa enää tuhlata aikaani. Esim. Luottotietojen menetys on asia, jota en katso sormien läpi. En halua luottotiedotonta miekkosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille oli aikoinaan shokki, kun nettideitiltä puuttui hampaat. Oli "unohtanut" kertoa. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
2/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten eräs nettimiekkonen otti yhteyttä whatsapissa. Kuva oli tuttu, mutta siihen se jäikin. En edelleenkään muista miekkosen nimeä, missä hän asuu yms. XD En edes muistanut mistä olemme alunperin NS. tuttuja.

Miekkonen oli joskus milloin lie (ei muistikuvaa XD) lopettanut viestittelyn, koska olin kuulemma epäillyt häntä varatuksi XD. Kiva tietää, koska ei minulla ole tästäkään mitään muistikuvaa XD. Niin pyysi minua sitten kaffille. Sanoin, että katsotaan ehdinkö joskus.

On se ihan ok näköinen, mutta kuvat ovat jo vanhoja. Joten voi olla, että miekkonen OLI ihan ok näköinen XD. Mene ja tiedä näistä. Suurin syy mielenkiinnon lopahtamiseen ovat liian edustavat kuvat, jotka eivät näytä totuutta. Harvoin mitään kamalia rumiluksia paljastuu, mutta aika harvasta tulee sellainen lämmin tunne sydämeen. Se lämmin tunne tulee lämpimästä katseesta. Ei minua kiinnosta mikään vittuuntuneen näköinen miekkonen. Tai tyhjäkatseinen. Tai sellainen jolla silmät ovat sentin päässä toisistaan. Tai liian kaukana. Kierot. Rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille oli aikoinaan shokki, kun nettideitiltä puuttui hampaat. Oli "unohtanut" kertoa. Ei tullut toisia treffejä.

Voi v-ittu -_- en ihmettelisi vaikka saisin itsekin kokea tämän joskus.

Vierailija
4/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miekkoset ovat "ihan ok", mutta eivät sen enempää. Jotkut ovat hyvännäköisiä, MUTTA... Joko luonne on paskaa tai sitten katse on tyhjä, kylmä tai jotain.

En minä yritä väkisin kiinnostua sellaisesta, jonka naamaa voin katsoa tuntematta lämpöä sisällä. Tämäkin viimeisin epätoivoinen miekkonen on ihan ok kai... Mutta ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia. Ensimmäiseksi näkemässäni kuvassa paljon paremman näköinen. Mikä sitten on totuus, en tiedä. Sen tiedän, että hänessä on liikaa miinuksia enkä aio tavata.

Vierailija
5/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että olen jutellut kuukausia, lähemmäs puoli vuotta puolisvedun kanssa ja hän on ykkönen. Siitä huolimatta, etten tiedä millainen olemus hänellä on, miltä hän tuoksuu... Vai tuoksuuko. Mutta minä aion tavata hänet, ellei satu ihme ja ihastun toiseen. Vähän vaikea kuvitella, koska en ole enää erityisen kiinnostunut s#omimiekkosista. XD

Vierailija
6/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä ja 10 vuotta ikää lisää niin tämäkin ongelma poistuu itsestään.

Vierailija
7/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla naamalla pahemmin valikoida.

Vierailija
8/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen siellä miekkonen täällä. Silti sä olet vuosien jälkeen yhä yksin.

Vierailija
9/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosnainen säätää, säätää ja säätää. Miekkosta ei vain silti löydy. Löytyykö ongelma peiliin katsomalla?

Vierailija
10/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkonen siellä miekkonen täällä. Silti sä olet vuosien jälkeen yhä yksin.

Jaa, no olen eronnut alle 2 v sitten XD. Voisiko olla mahdollista, että olen sitoutumiskammonen XD.

Vierailija
11/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla naamalla pahemmin valikoida.

XDDD Millä naamalla? Sinähän se tiedätkin miltä näytän. Ja kyllä vain valikoidaan, kun on mistä valita.

Vierailija
12/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miekkoset ovat "ihan ok", mutta eivät sen enempää. Jotkut ovat hyvännäköisiä, MUTTA... Joko luonne on paskaa tai sitten katse on tyhjä, kylmä tai jotain.

En minä yritä väkisin kiinnostua sellaisesta, jonka naamaa voin katsoa tuntematta lämpöä sisällä. Tämäkin viimeisin epätoivoinen miekkonen on ihan ok kai... Mutta ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia. Ensimmäiseksi näkemässäni kuvassa paljon paremman näköinen. Mikä sitten on totuus, en tiedä. Sen tiedän, että hänessä on liikaa miinuksia enkä aio tavata.

Miten joku  voi olla noin narsistinen?

Vierailija
13/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloittaja se tyyppi, joka kirjoitteli tänne "ammattihenkilöstä"? 

Vierailija
14/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä aloittaja se tyyppi, joka kirjoitteli tänne "ammattihenkilöstä"? 

XDDD Olen. Ammattihenkilö on kuvottava.

Vierailija
15/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku  voi olla noin narsistinen?

Narsistinen ihminenhän etsii lämpöä muista ihmisistä XDDD Tollo! En halua murhaajan näköistä miekkosta enkä syty kylmästä katseesta.

Vierailija
16/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa miekkonen? Siis miestäkö. Kuka mies haluaa, että häntä kutsutaan miekkoseksi Nainen on sitten varmaan naikkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä