Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö käyttää kynsilakkaa?

Vierailija
13.09.2018 |

Käytätkö kynsilakkaa? Millaisia värisävyjä, mitä merkkejä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyt riippuu kynsien pituudesta, vuodenajasta ja tilanteesta. Lempilakkoja ovat mm. Essie, Lumene gel effect ja Essence. Mavalalla on myös hyviä lakkoja, mutta siinä merkissä on enemmän epätasalaatuisuutta ja tosi usein saatavilla huonosti sävyjä.

Vierailija
2/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormissa en, varpaissa joo. Tänä kesänä olen tykännyt käyttää kirkasta korallin sävyistä kynsilakkaa varpaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kynsilakkaa joka päivä yli 30 vuotta. En ole oikeastaan koskaan ilman. Käytän kaikkia merkkejä ja kaikkia värejä. Mulla on aina jotain 20 eri väriä kotona, ja ostan jos näen jonkun uudenlaisen.

Vierailija
4/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lakata enää sormien kynsiä, koska työni on sellaista, että ne eivät pysy tuntiakaan kivan näköisinä. Varpaiden kynsiä lakkaan kesäisin ja nyt värinä on oranssinpunainen. Minulla ei ole mitään Suosikkimerkkejä ja esimerkiksi tuo oranssinpunainen kynsilakka on Lidlistä ostettu toissa kesänä. Se on ollut yllättävän laadukas ostos.

Vierailija
5/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Lähinnä tummanpunaista, nudea tai kultaista/hopeaa.

Vierailija
6/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kynsilakkaa joka päivä yli 30 vuotta. En ole oikeastaan koskaan ilman. Käytän kaikkia merkkejä ja kaikkia värejä. Mulla on aina jotain 20 eri väriä kotona, ja ostan jos näen jonkun uudenlaisen.

Eli kynsien lakkaaminen on sinulle jo päähänpinttymä?

20 kynsilakka pulloa on aika vähän.

Vierailija
7/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin mielelläni jos "osaisin olla" lakatuin kynsin...pureskelin ahdistuksissani kynsiäni vuosikymmeniä, nyt kun ahdistus poissa kynteni ovatkin tosi kauniin muotoiset ja vahvat.

En asu Suomessa, juhlia varten käyn manikyyrissä, pedikyyrissä useinkin. Värit valitsen asuni tai mielialan mukaan.

Vierailija
8/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kynsien lakkaaminen on sinulle jo päähänpinttymä?

20 kynsilakka pulloa on aika vähän.

Päähänpinttymä tai tapa, olen niin tottunut siihen etten osaa olla ilman. Ja miksi pitäisi? Yli 20 pulloa ei kannata pitää jos ne on avattu, kuivuvat vaan turhaan.

Vierailija
9/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. Lähinnä tummanpunaista, nudea tai kultaista/hopeaa.

Saanko kysyä, että mikähän tästä teki alapeukuttamisen arvoisen? 😂

Vierailija
10/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko lakata kynsiäni melkein koko aikuisikäni syystä, että psoriasikseni levisi myös kynsiin ja ne olivat todella kauhean näköiset. Alkuvuodesta sain lopultakin psoriin tehokkaan lääkityksen ja sen myötä myös kynnet paranivat. Olinkin tässä varmaan pari kk ilman lakkaa, mutta eilen illalla innostuin kokeilemaan yhtä uutta väriä. Nyt ne ovat tumman metallinsiniset!

Vierailija
11/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Yleensä nudea, hopeaa tai punaista. Nykyään lähes tulkoon aina nudea.

Vierailija
12/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan, mulla on työ ja harrastukset sellaisia että heti lohkeaisi kynsi jonnekin näppiksen väliin tai vastaavaa. Eikä oikein ole aikaakaan istuskella odottamassa kynsien kuivumista :)

Vierailija
13/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes aina. Punaisen sävyisiä, lemppari Mavala.

Vierailija
14/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säännöllisesti. Värit musta ja laivastonsininen pukeutumisesta riippuen. Suosikkimerkki on Chanel.

M35

Vierailija
15/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, olen todella allerginen kynsilakalle. Iho menee todella huonoon kuntoon, kosketusallergia.

Vierailija
16/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, tai ainakin tykkäsin aiemmin. Ostelin aika holtittomasti aina vaan lisää kynsilakkoja ja lakkasin kynnet pari kertaa viikossa. Sitten kai väsyin tuohon. Mikään kynsilakka ei tunnu pysyvän niin kuin kuuluisi, vaikka teen kaiken oikein. Lisäksi peukalonkynteni ovat (aina olleet) niin poikkiuurteiset että värillinen lakka on vaikea saada tasaisesti ja aallot näkyvät. Muuten tykkäisin erilaisista punaisen sävyistä ympäri vuoden. Nyt olen käyttänyt pitkään pelkästään kirkasta tai läpikuultavaa nudea. Jotain on oltava.

Vierailija
17/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Kynsilakka haisee niin kamalalle, että ei pysty. Tykkäisin kyllä laittaa, jos olisi hajutonta lakkaa.

Vierailija
18/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mutta mulla on ilmeisesti hieman keskimääräisestä poikkeava värimaku kun en halua lakata punaiseksi. Pidän varsinkin vihreistä ja sinisistä sävyistä, joita ei kauheasti ole kaupan. Joskus tilaan netistä.

Vierailija
19/35 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin mutta kun en jaksa.

Vierailija
20/35 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lakata kynsiäni, tosin työn takia kynnet ovat yleensä suht lyhyet, mikä asettaa haasteita värivalinnoille. Mulla on sellaiset nakkisormet, että oikein tummat ja täyteläiset sävyt näyttävät hyvältä vain kun kynnet ovat pitkät. Ei mulla tosin mitään järjettömän pitkiä kynsiä ole koskaan. Välillä kasvattelen pitkiksi ja käytän niitä tummia lakkoja, kunnes taas alkaa olemaan turhan epäkäytännölliset töitä ajatellen. Sitten leikkaan lyhyeksi ja aloitan alusta.

Kynsilakkoja mulla on tällä hetkellä 22 kpl ja tämä alkaa olla maksimi mitä saan käytettyä järkevästi ennen kuin kuivuvat. On mulla myös kynsilakan ohentajaa, jolla voi kätevästi pelastaa turhan paksuksi muuttuneen lakan vielä käyttökuntoon, mutta ei sitäkään loputtomasti voi käyttää ilman että lakan koostumus ja peittävyys kärsii liikaa. En ole merkkiuskollinen ja ostan kynsilakkani pääosin marketista. Ikisuosikki, ainoa lakka jota ostan aina uudelleen kun edellinen loppuu, on Essien Mint Candy Apple. Se sopii mulle aina niin täydellisesti, oli kynnet lyhyet, pitkät tai siltä väliltä.

Eilen käytiin pitkästä aikaa miehen kanssa baarissa ja mä lakkasin sen kunniaksi kynteni keväällä ostamallani Lumene Natural Coden sinisen turkoosilla sävyllä Dragon Fly. Tosi upea, aavistuksen metallinen sävy ja kermainen koostumus joka peitti riittävästi kahdella kerroksella. Kuivuikin nopeasti. Mutta jostainhan sen halvan hinnan kai huomaa? Se on nyt jo niin lohkeillut kärjistä, että pitää huomenna viimeistään ottaa pois. Oikein hyvä yhden juhlaillan lakka kyllä, eikä maksanut paljon. Jos se riittää, niin suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi