Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv33 enkä jaksa enäää!

Vierailija
12.09.2018 |

Vasta rv33 menossa enkä oikeasti jaksa enää, voin fyysisesti sekä henkisesti niin huonosti :( Eikä kaksivuotiaan taaperon perässä juokseminen auta asiaa plus kotityöt. Mies auttaa jonkin verran mutta tekee pitkiä työpäiviä.. Oireet siis tällä hetkellä
: järkyttävä närästys söin mitä tahansa, ja auta armias jos menen makuuasentoon hapot nousee suuhun. Liitoskivut. Selkäkipu, tuntuu selkä ei kestä tätä mahan painoa ja kokoa yksinkertaisesti. Turvotus ja siitä johtuva särky + päänsärky.. Oon rauhallinen ihminen ja koko raskauden välttynyt mielialan heittelyiltä mutta nyt oikeasti hermotkin niin kireällä koko ajan..MITEN JAKSAN?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta kuin jaksaa. Omat pikkuiseni olivat sylissäni jo tuossa vaiheessa, kun syntyivät viikolla 32. Tsemppiä ap!

Vierailija
2/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouuu, muistan tuon fiiliksen. Kovasti tsemiä ja voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.. tuntuu kamalalta valittaa mutta silti en vain voi tunteilleni mitään. Esikoisesta loppuaika oli myös hankalaa tottakai ison vatsan kanssa mutta en muista että olisi ollut läheskäään näin tuskaista :(

Vierailija
4/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä

Vierailija
5/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä auta muu ku jaksaa ja kärsiä, ku itse olet toisen lapsen halunnu tehdä.

Vierailija
7/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kiitos tsemppaavasta kommentista <3

Vierailija
8/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus ja päänsärky on raskausmyrkytyksen oireita. Kai neuvolassa tiedetään niistä? Tsemiä lopppukiriin!

Vierailija
9/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös kauhea närästys ja siitä johtuen olin pahoinvoiva myös...ehkä tyhmä kysymys mutta oletko kokeillut siis ihan rennietä jota voi raskaana ottaa? Itse sain neuvon että voi kokeilla mikä toimii joko ottaa ennen ruokailua tai voi kokeilla tepsiikö jos ottaa heti ruokailun jälkeen...tärkeää onsiis että ei odota että närästys alkaa vaan ottaa lääkkeen ennen kun alkaa..tämä minulla vähensi närästystä huomattavasti. Paljon tsemppiä sinne tiedän miten rasittavaaja uuvuttavaa toi voi olla.

Vierailija
10/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jo soittelin neuvolaan päänsärystä ja turvotuksesta, katsoivat verenpaineen mikä oli matala ja totesivat vain että varmaan niskakivusta johtuvaa päänsärkyä..

Vierailija
11/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta rv 20 enkä jaksa :D en ymmärrä ihmisiä jotka nauttivat raskaana olosta, siis mikä tässä on ihanaa? Olet lihava, turvonnut, sattuu, et saa nukuttua, pissihätä koko ajan, vituttaa, vaatteet kiristää, ihmiset kyselevät tyhmiä...

Vierailija
12/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, enpä tiennyt että päänsärky on raskausmyrkytyksen merkki. Mutta, se voi toki johtua vain liian vähäisestä nesteytyksestä taikka kireistä hartioista/kaulasta. Itsekin kärsin vaihtelevasta päänsärystä lähes joka päivä (väh. 2-3 krt viikossa) ja rv 17. Muuten kaikki ok.

Tsemppiä sinulle! Suunnittele loppuun sillä, ettet enää kauaa kärsi noista oireista. :)

Vierailija
13/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, autocorrect. Sinnittele*, ei suunnittele.

Vierailija
14/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla pari ystävää he ovat ihan hehkuneet raskausaikana ja eläneet ihan täysillä, tyyliin pissahädästä valittaneet :D.. ja mä oon se kuka kokenut aina kaikki mahd. Raskausoireet/kivut ja todennut yhtä tuskaa tämä on.. vaikka rakastan lapsia ylikaiken. Ap

Vierailija
15/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä raskaalta.

Odotat suurta ihmettä, Jumalan luomaa ainutlaatuista ihmistä. Vielä pari kuukautta ja pääset tutustumaan häneen kunnolla.

Sitä ennen yritä levätä aina kun mahdollista ja tee pieniä sinua piristäviä asioita. Tsemppiä!

Vierailija
16/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteopaatti voisi ehkä auttaa sinua...jos olisin raskaana ollessani tiennyt että on olemassa olisin käynyt...nyt olen saanut osteopaatilta apua muihin särkyihin

Vierailija
17/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti ihan loppu, niin hae 2-vuotiaalle hoitopaikkaa. Siitä hyötyvät myös molemmat lapsesti. Pitkäkestoinen stressi on tutkitusti haitallista sikiölle. Ja esikoinenkin varmasti mielummin viettää osan päivästä hoidossa ja osan hyväntuulisen äidin kanssa, kun kaiken ajan kärttyisen ja väsyneen äidin kanssa...

Se 20h/vko tekee ihmeitä, tiedän kokemuksesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan